Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Een mede P'city-erIk denk dat ze in Dordt wel hebben en anders Rotterdam sowieso, iedereen wil nu de 4 hebben... gewoon even bellen! Die op de Meent verkoopt ze niet zeker? Nooit zo opgelet, weet alleen dat ze de accessoires wel hebben.
HouVanUtopia schreef:Iphone 3 zul je niet hoeven bestellen neem ik aan?
Bijna iedereen wil nu de 4 dus..
Ik ehb zelfs klasse D bij Hi en mij is verteld dat ik de iphone nu gratis krijg bij me abbo!
manzano schreef:Wat houden die klasses in? En waar kan je het vinden?
shirdaki schreef:haha kom je niet vaak tegen op bokt een papendrechter!
ga idd even bellen en ga dit weekend even kijken! Meent helaas nietbeetje raar vind ik dat maargoed zal morgen nog eens vragen misschien kunnen ze er nu wel aan komen heb het 2 maanden geleden gevraagd ofzo dus nog maar even proberen
ken je toevallig winkelcentrum walburg? weet je misschien of ze ze daar kunnen hebben?
naja ga igg even rond bellen
Vicky_88 schreef:manzano schreef:Wat houden die klasses in? En waar kan je het vinden?
dat is de klantwaarde bij Hi en KPN.
A tot en met F.
A is het laagste = vergelijkbaar met altijd binnen bundel blijven en min overhouden = weinig toestelkorting.
F is het hoogste = vergelijkbaar met altijd ver boven je bundel uit komen = veel toestelkorting.
Dan heb je bij telfort segment 1,2,3 en 4. waarbij 4 het laagste is en 1 het hoogste.
Faelivrin schreef:manzano schreef:Oh dan zal ik geen toestelkorting hebben
Maar als je altijd over je bundel heen gaat kan je net zo goed een dure bundel nemen en dan heb je ook veel korting op het toestel![]()
Nu heb je èn een dure bundel dus meer korting èn je F code.
shirdaki schreef:weet er iemand een t-mobile shop in de buurt van papendrecht waar je de iphone 3 gewoon in de winkel kan halen? zonder bestellen?
weet wel een paar winkels maar heb geen idee of ze daar hebben: Zwijndrecht,dordrecht,rotterdam (ergens?)
moet hem dan echt gelijk krijgen dus niet 8 weken wachten
iemand een ideee?
Vicky_88 schreef:Het heeft niks te maken met de hoogte van de bundel.
Iemand met een Hi 100 kan ook score A of B hebben.
Echt puur wat je elke maand over je bundel heen gaat