máár, ben wel met je eens, qua prijzen zou je t er zo voor doen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ginger18 schreef:Ja er zit voor de grootte en de prijs echt een luxe badkamer in.
Ik ben er in ieder geval over uit dat 1 muur limoengroen word. Ik hoop echt dat hij goedgekeurd word, want ik vind hem echt leuk en voor mijn budget is hij ook nog best groot. De rest is allemaal rond de 25 m2. En ik heb er nog 5000 af gekregen dus ook nog een leuke prijs. Kijk voor de gein maar eens voor dezelfde studios in die straat die liggen een stuk hoger.
Noukie schreef:hmm.. ja, maar paard staat in Harmelen en werk is 10min vanaf Utrecht CS (met de bus) dus dan zit ik alweer aan mn reistijd van (bijna) n uur.. en dat wil ik niet
Marjolein schreef:Noukie, hoe kom je aan 30% korting?
Mijn vriend krijgt ook 1/3 korting zolang hij bij deze werkgever blijft. Daardoor kunnen wij opeens een stuk meer direct aflossen.
Patriciavt schreef:Noukie schreef:hmm.. ja, maar paard staat in Harmelen en werk is 10min vanaf Utrecht CS (met de bus) dus dan zit ik alweer aan mn reistijd van (bijna) n uur.. en dat wil ik niet
Huizen zijn 'goedkoop', maar je paard hier neerzetten wil je écht niet
In Almere zelf zijn er alleen grote maneges met weinig land. Mijn paard staat in Zeewolde (20 min met de auto) waar ze wel de hele dag naar buiten kan zomer/winter. Maarja, daar betaal ik dan wel 360.- voor (en dat is een van de 'goedkoopste' hier..
Veerledec, idd met NHG
Enne, wij 'moeten' dan naar het zuiden. Paard aan huis was een grap, ik weet niet of ik dat ooit zou willen (ivm evt vakanties etc) Maar er zijn daar wel, helemaal richting Zeeland, leuke dingen!! (Vriend werkt in Woensdrecht of Gilze Rijen, vlak bij Bergen op Zoom)
Marjolein schreef:Onze woonkamer krijgt waarschijnlijk ook 1 wand een andere tint. Op dit moment heb ik (iom een binnenhuisadviseuse van Goossens) een kleur die forel heet in mijn hoofd. Een kruising tussen zand en grijs in. Niet te opvallend, maar de kozijnen vallen dan wel heel mooi wit op.