Samsung Star S5230

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 16:39

Wietse_07 schreef:
:=

ik heb nog steeds het bescherm 'plasticje' erop,dat er op zat toen ik hem kocht. Alleen nu laat dat een beetje los, die dingen kan je tog in de winkel kopen? :o

Ik heb die gelijk erbij gekocht maar het is troep als je hem er niet gelijk goed op doet dan kun je hem niet meer gebruiken, en dat goed erop doen gaat nogal moeilijk! ;)
mijn ouders en ik vonden het echt troep.

Nog een vraag weet iemand waar je spelletjes gratis kan downloaden en veilig op je tel zetten zonder virus of spam?

Luanaa

Re: Samsung Star S5230

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 16:52

Er zijn een paar site's in het topic gezet. Die zijn goed :j. Even teruglezen :)

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 16:58

Op 1 of andere manier lees ik erover heen!;)

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 16:59

Mijn batterij begeeft het al... :\
Moet hem elke dag opladen.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 17:00

tierania_ @ hoelang heb je hem al? want ik heb mijne nooit helemaal leeg laten gaan!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 17:01

Ik heb hem bij BelCompany gekocht en die van mij zit er dus echt supermooi overheen. Je moet er gewoon even rustig voor gaan zitten en het scherm eerst vetvrij maken. Daarna begin je bovenaan en doe je het folie met het kaartje naar beneden zodat je geen bubbels hebt. Het werkt alleen als je scherm nog mooi is! Als je krassen hebt komt daar uiteraard een bubbel over, maar dat is ook wel logisch omdat hij daar niet kan hechten!

Hoe lang heb je hem al Tierania? Samsung heeft een half jaar garantie op de batterij :)

Luanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 17:10

Ik heb m bijna een jaar, en nog geen 1 probleem ondervonden. Internet is snel :j. Batterij is goed etc etc.

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:44

Tierania_ schreef:
Mijn batterij begeeft het al... :\
Moet hem elke dag opladen.

Hoelang heb je de telefoon al?
want das niet geoed volgens mij! zou even terug gaan hoor!
ik neem aan dat je niet de hele dag op internet zit ect.. want dan ga de batterij wel hard ja!

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:46

& ik ga opzoek naar een screenprotector! :o
bedankt :D

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 19:24

Ik denk er ook over deze telefoon te kopen, maar heeft iemand hier enige idee wat het verschil is tussen white (silver) en snow white? Ik kan het niet helemaal volgen met de kleuren haha. En dan heb je ook nog garnet red.
Ik weet niet welke kleur ik zal kiezen :P Heb altijd al een zwarte. Of roze kan natuurlijk ook nog haha

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 20:43

Weet iemand hoe je in godsnaam de tijd van je berichten JUIST krijgt? Want hij staat nu telkens een uur voor... (i.p.v. 11.16 staat er b.v. 12.16)
Ik heb de tijd al op GMT0 gezet, waardoor hij dus een uur terug sprong, weer verzet naar 11 uur, maar hupla bij ontvangen van een bericht stond nog altijd 12 uur! Weet iemand hoe je dit juist krijgt? (Ja, ik vind het bijzonder onhandig dat het zo staat, bewijs nu maar eens wanneer je een sms hebt verzonden....)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:42

Grappig, dit is normaal een nokiakwaaltje! Als je de tijd gewoon op +1 zet (want dat is het hier) en dan even kijken of de tijd goed staat en dan het vinkje bij zomertijd weg..

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 14:34

Idd, met mijn nokia's had ik dat ook altijd! Maar het heeft inmiddels zichzelf opgelost? Zag deze ochtend toevallig dat nu de tijd wel klopte!

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 09:09

Heey mensen!

Ik ben van plan om de Star Qwerty te gaan kopen, maar ben nog niet helemaal overtuigd, is er iemand die deze vragen kan beantwoorden?
- Is het toetsenbord fatsoenlijk te gebruiken (die had ik hierboven al gelezen)
- Heeft hij een aansluiting voor oortjes
- Kan hij via speakers afspelen
- Is hij een beetje bestand tegen wat valpartijen
- Hoelang kun je hem gebruiken voordat de batterij op is
- Hoeveel liedjes kun je er ong. opzetten

xManOnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:04

Hoi Liiesjjj, mn vader heeft er een, dus ik zal proberen antwoord te geven op je vragen:
- Is het toetsenbord fatsoenlijk te gebruiken (die had ik hierboven al gelezen) - :)
- Heeft hij een aansluiting voor oortjes - Geen idee, ik zal dit weekend thuis even kijken, ik denk het wel, want bij de gewone Star zitten ook oortjes.
- Kan hij via speakers afspelen - Bedoel je handsfree bellen? Of dat je speakers op je telefoon aansluit? Bij dat laatste zul je denk ik een plugin hebben die hetzelfde is als de lader.
- Is hij een beetje bestand tegen wat valpartijen - Geen idee, bij ons is ie één keer niet al te hard gevallen maar geen krassen oid..
- Hoelang kun je hem gebruiken voordat de batterij op is - Verschilt in hoe je hem gebruikt, pa heeft altijd zn bluetooth aan dus dan gaat ie sneller leeg.. Maar ik denk toch wel een week per keer
- Hoeveel liedjes kun je er ong. opzetten - Niet zo heel veel op de telefoon zelf, maar je kunt wel een geheugenkaart erbij kopen van 2 of 4 GB ofzo.

Phen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:07

Liiesjjj schreef:
Heey mensen!

Ik ben van plan om de Star Qwerty te gaan kopen, maar ben nog niet helemaal overtuigd, is er iemand die deze vragen kan beantwoorden?
- Is het toetsenbord fatsoenlijk te gebruiken (die had ik hierboven al gelezen)
- Heeft hij een aansluiting voor oortjes
- Kan hij via speakers afspelen
- Is hij een beetje bestand tegen wat valpartijen
- Hoelang kun je hem gebruiken voordat de batterij op is
- Hoeveel liedjes kun je er ong. opzetten

- ik vind dat het toetsenbord fatsoenlijk te gebruiken is. Ik kan er snel en makkelijk mee typen.
- Hij heeft aansluiting voor oortjes. Hij heeft er zelfs twee en je kan ze allebei te gelijk gebruiken.
- Je mp3 kan je via speakers afspelen. Bij de radio moet je wel je oortjes erin doen en dan kan je pas via speakers radio luisteren.
- Ja best wel heb hem al laten vallen... Maar hij heeft er niks van overgehouden ( zelfs geen krasje)
- Het ligt eraan wat je er meedoet. Ik luister vijf dagen in de week 2 uur muziek mee en dan gaat de baterij ongeveer 5 dagen mee. Als ik geen muziek luister gaat hij makkelijk 7 dagen mee ( waarschijnlijk nog wel langer)
- Ik heb er nu 5 liedjes opstaan en er kan er nog 1 bij.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 14:03

screenprotector lukte mij niet :o heb hem uiteindelijk weggeflikkerd

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 16:38

Oke, bedankt!
Vond het vooral belangrijk dat hij fatsoenlijk te gebruiken was en dat het geluid hardop kan worden afgespeeld.
Maar nu ik dit weet ga ik m halen :)

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 16:51

Ik heb het gewoon in de winkel waar ik hem gekocht heb laten doen. Maar het scheeld ook wel dat dat gozers waren die een beetje zaten te dollen met je en niet zo heel groot is als mediamarkt ofzo. Daar zou je het niet kunnen vragen, maar gewoon een winkeltje waar ze accesoires voor je telefoon verkopen kan je het best vragen! :)

En ook hij moest hem er paar keer af halen en weer erop doen eerdat die goed zat hooor! Dus het is echt niet makkelijk. :)

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 14:11

Ik heb vandaag ook de screenprotecters gaan halen, voor de qwerty. Heb hem wat op maat moeten snijden en het eerste plastiekje ligt ook al in de vuilnismand ;-) het tweede zit er goed op!
Hoop ik :+

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 14:14

Kun je je geheugen uitbreiden ofzo.? Vind het erg balen dat er maar 6 liedjes ofzo. op kunnen :(

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 14:19

Je kan er een geheugenkaartje bijkopen :) Ze zijn er geloof ik in bijv. 2 en 4 GB..

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 21:41

Ik heb net een samsung star gekocht! (hello kitty uitvoering :+)
En ik vroeg me af of je er ook nieuwe themas op kan zetten?

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 10:26

nodi schreef:
Ik heb net een samsung star gekocht! (hello kitty uitvoering :+)
En ik vroeg me af of je er ook nieuwe themas op kan zetten?

Vraag ik me ook af ! Ik heb alleen een zwarte en een gekleurde. En die gekleurde is echt poepielelijk :Y)

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 15:31

ik heb een probleem :oo

ik wou smsje bekijken ineens mega grote letters :oo
en krijg het niet anders gewoon mega lettertype

help!!