Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
essie_blue schreef:Ik heb ook een vraagje, is misschien al eens beantwoord hier,
maar heb niet de tijd om alles door te lezen
Maar ik krijg sinds kort geen berichten in mijn hotmail meer van Bokt?
Ook niet bij een nieuw bericht, of als ik me ergens op abonneer
loveshadow schreef:essie_blue schreef:Ik heb ook een vraagje, is misschien al eens beantwoord hier,
maar heb niet de tijd om alles door te lezen
Maar ik krijg sinds kort geen berichten in mijn hotmail meer van Bokt?
Ook niet bij een nieuw bericht, of als ik me ergens op abonneer
Heb je per ongeluk boktmailtjes als ongewenst gemarkeerd of geblokkeerd of zoiets? Dat heb ik ooit ook een keer per ongeluk gedaan bij mijn schoolmail, hihi.
Ook ik heb een vraagje. Ik krijg de laatste tijd rare berichtjes in de vorm van offline-msnberichten, met dingen als: "hey, ik heb net op *url van site* 1000 euro gewonnen, was echt vet makkelijk! Doe dit ook en verdien snel en makkelijk geld!" en dat soort onzin. Ik krijg ze vooral van mensen waar ik al een tijdje niet meer mee gepraat heb op MSN en ik krijg ze steeds als die offlineberichten, die dus naar je gestuurd zijn terwijl ik zelf offline was. Ik klik natuurlijk niet op die links, maar ik vind het wel een beetje irritant worden. Ik krijg bijna om de dag wel zo'n berichtje. Dit overkomt me zowel op de computer van mijn ouders als op mijn eigen computer. Meer mensen die hier last van hebben? Moet ik me zorgen maken of die mensen die die berichtjes sturen? Ik heb wel een goede virusscanner, maar toch.Bedankt alvast!