Word er een beetje vervelend van; weet iemand hoe dit te verhelpen is?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseyDude schreef:d_ruiter schreef:Zo'n ieniemienie podje? Ik heb 'm zien staan, en mén wat is die klein zeg! (struikel je haast over!)yeahhhh k heb een ipod gekocht.. ipod shuffle.. nu nog uitzoeken hoe het werkt (A)
Mientjeuh schreef:Als je je iPod wil loskoppelen van de computer, moet je hem eerst via de computer zelf loskoppelen. Veel mensen trekken die kabel gewoon los, maar daardoor gaat op termijn de levensduur van je iPod aanzienlijk naar beneden.
Loskoppelen via de computer kan je door ofwel in iTunes op dat eject-icoontje te drukken naast je iPod of op deze manier:
Uiterst rechts op je startbalk klik je rechts op dat groene pijltje. Dan klik je op "safely remove hardware".
Selecteer de bovenste (weet niet of dat altijd zo is, bij mij iig wel altijd de bovenste) en klik op stop.
"Apple iPod USB" Device aanklikken en dan nog eens "Stop".
Dan verschijnt dit:
Even wachten totdat het "loskoppelen verboden" op je scherm is verdwenen en dan kan je hem loskoppelen.
liedje89 schreef:Bij de piepkleine voorbeeldjes bij de creditcardjes staat ook het woordje Geen. Dat knopje ervoor moet je aanklikken. Beetje lastig te vinden maar het staat er echt!Ik weet dat er gratis apps zijn ik moet alleen inloggen met mijn istore acount en die heb ik niet omdat ik geencreditcard heb maar ik zal nog een keer goed zoeken
Ik kan dat geen knopje echt niet vinden