Nou, ze zijn gisteren weer het dak op geweest. Er waren 2 dakpannen waarvan het gootje kapot was. Die hebben ze vervangen. (en de kapotte pannen gewoon op de grond laten staan...zo van 'ruimt ze zelf maar op' ofzo.
Het mag 2 weken 'uitdruppelen'. Daarna moet het klaar zijn.
Lekt het dan nog...dan gaat het hele dak eraf, inclusief de panelen. Laten we hopen dat dat niet nodig is...
Het lekt dus nu nog steeds...ik weet dat hij zei dat het mag maar is is wel vreemd dat het alleen drupt als het regent.
De beukenhaag is ook geplant. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Aan de zijkant is hij hoog.
En aan de voorkant laag.
Je ziet dat hij aan de zijkant hoger wordt, daar is hij hoger dan een meter. Als hij mooi dicht gegroeid is zien de katten aan die kant niets meer. Maar ik heb ook minder inkijk.
Ja op zich is dat wel fijn maar dan kunnen de katten niets meer zien. Die zitten daar vaak voor het raam naar buiten te kijken. Voor hun is het fijn als er iets te zien is. Maar goed, voorlopig is hij nog niet vol en groen.
speurneusc
Geplaatst: 24-11-23 12:25
je kan er altijd vd zomer een kijkgaatje uitknippen, lager bij de grond, heb je geen inkijk en katten zien wat, vogeltjes lokken met voerplankjes helpt ook dan komen ze zoeken in de haag hebben je katten ook lol
Netjes hoor die haag. Kunnen je katten niet hoger zitten dat ze toch nog kunnen kijken? Ik zou zelf echt juist meer vogels in je tuin lokken. Kunnen die van mij uren naar kijken
Wat stom van die lekkage nog steeds. Toch raar hoor en vooral erg vervelend ook.
lor1_1984
Geplaatst: 24-11-23 20:06
Ik weet niet hoeveel ruimte je hebt aan de kant waar de katten graag zitten maar wellicht dat je daar een (voer)tafel en een vogelbadje kunt plaatsen? Je hebt tegenwoordig trouwens ook van die voerdingen die je aan je raam kunt plakken met zuignappen.