Zeker. Fijne vlotte bevalling, daarna 3 liter bloedverlies. Dus ik kon onder narcose naar de ok, maar met ons beide gaat het goed. Zo lekker naar huis.
Gefeliciteerd met jullie zoon! Maar jeetje 3 liter bloed verloren . Hopelijk voel je je goed naar omstandigheden?
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-24 16:27
Ja , erg veel. Geluk gehad dat ik door dochter haar bevalling (1200 cc bloed verloren )in het ziekenhuis MOEST bevallen. Met waak infuus, wel eigen verloskundige. Echter bij aankomst in het ziekenhuis lukte het de eigen verloskundige niet om het infuus te prikken, dus na twee pogingen heeft de klinisch verloskundige nog drie pogingen gedaan en vervolgens een ic verpleegkundige met echo. Zij had ook nog twee pogingen nodig. Infuus zat toen goed maar waarschijnlijk gedurende de bevalling toch gesneuveld. In de ok tweede infuus gekregen en toen de operatie erop zat en zakje bloed was ingelopen weer terug naar de afdeling. Daar bleef het bloeden aanhouden, baarmoeder kneep niet samen ondanks de medicatie. Infuus ging pijn doen, overgezet naar het andere infuus en toen ging de baarmoeder wel zijn werk doen. Vervolgens flinke blauwe plekken en harde schijven, infuus heeft waarschijnlijk al die tijd onderhuids gelopen waardoor de medicatie zijn werk niet kon doen en ik meer bloed kwijt ben als anders.
Gelukkig voel ik mij goed. Nog veel hoofdpijn en snel duizelig dus ondanks dat ik mij verder perfect voel, kan ik weinig inspanning leveren.
Poeh, heftig zeg! Maar gelukkig is het goed afgelopen. Geniet van jullie mooie gezinnetje.
Melia
Geplaatst: 26-12-24 19:42
Och jeetje wat heftig, echt geen pretje. Maar fijn dat je je verder goed voelt! Nu veel ijzer eten zeker . Ik had bij de oudste iets van 600cc verloren dacht ik, en daar was ik al best slap van. Vergeleken bij jou is dat dus zowat niks. Geniet van jullie gezinnetje en voorlopig even rustig aan .