De ouwetjes, wat wordt ze grijs

Ik ben ook echt niet van de konijntjes maar ik vind ze stiekem wel heel leuk... stiekem heah!

Brego

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeniseES schreef:Ahhh wat leuk weer!Storm ziet er ook wel zo uit dat ie van alles uit kan vreten met zo'n kop, maar je er stiekem niet heel (lang) boos op kunt worden
De ouwetjes, wat wordt ze grijsZo lijkt Wilg ook niet zoveel kleiner dan Splash! Voortaan alleen maar foto's maken met zn kop naar beneden
Ik ben ook echt niet van de konijntjes maar ik vind ze stiekem wel heel leuk... stiekem heah!![]()
Brego
Zeeuwsemeid schreef:Oh die baby konijntjes![]()
Mijn vriend en ik willen in de toekomst ook nijnen, dus mocht je tegen die tijd een nestje hebben
sporten schreef:Vindt de foto,s van de katten zo leuk en die lieve hangoortjes prachtig allemaal, ga zo door, heerlijk zo op de paarden samen te rijden en te genieten
Muga schreef:Ohhh wat heerlijk! Wat vindt Kevin van de steeds groter wordende veestapel?
YvonneV schreef:Gaat dit hummeltje blijven? Naamsugestie: Donder
DeniseES schreef:Ik zie jou en denk, ja! Maar nee... geen update
Libera schreef:Oww zo leuk weer!! Krijg spontaan zin om te kamperen
Lieve diertjes allemaal
Prairy schreef:Haha, die vouwwagenik vind die van ons ook zo leuk
vooral ook omdat we hem gratis van marktplaats opgehaald hebben maar het werkt gewoon, die oude dingen, zo grappig.
En de beestjes thuis is herkenbaar, ik vind het best leuk om een of 2 nachten weg te zijn maar thuis is toch het fijnste
Lys_PPA schreef:Leuke foto's, van de paardjes en de konijntjes!
En (zomer)vakantie... lijkt alweer zo lang geleden. Lekker even genieten maar ik merk wel, des te meer beestjes aan huis, des te liever ik weer terug gaMaar even afschakelen is nooit verkeerd.
sporten schreef:Prachtige foto,s van het jong kitten, van alle paarden en heerlijk vertoeven op de camping in een mooie omgeving, Brego heerlijk mee en de 2 hangoor konijntjes![]()
![]()
Bijzonder om te vinden klavertje 4
DeniseES schreef:Jaaa daar issieeeej!
Die kop van Flitsraap me op
En Dijezo knap die pony
![]()
'Weinig' foto's zegt ze danwel lekker dat je er even een weekend tussenuit geweest bent (en goed weer had!)