Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Neonlight schreef:Enige jammere is dat de boontjes met spek al een tijdje uitverkocht zijn en niet meer binnen komen. Gelukkig 2 weken geleden al asperges met spek gekocht, die waren er nu ook niet meer.
Verder heb ik hertenbiefstuk met rode wijnsaus, en aardappelkroketjes. Voorgerecht een zalmtartaartje en avocado met hollandse garnalen, die waren ook niet duur daar. Nagerecht iets van champagne-ijs. Al met al sta ik denk ik ook maar 10 minuten in de keuken.
En waarschijnlijk is er van 1e kerstdag nog wat over aan stoofpeertjes en aardappelgratin wat ik kan gebruiken.
Neonlight schreef:Enige jammere is dat de boontjes met spek al een tijdje uitverkocht zijn en niet meer binnen komen. Gelukkig 2 weken geleden al asperges met spek gekocht, die waren er nu ook niet meer.
Verder heb ik hertenbiefstuk met rode wijnsaus, en aardappelkroketjes. Voorgerecht een zalmtartaartje en avocado met hollandse garnalen, die waren ook niet duur daar. Nagerecht iets van champagne-ijs. Al met al sta ik denk ik ook maar 10 minuten in de keuken.
En waarschijnlijk is er van 1e kerstdag nog wat over aan stoofpeertjes en aardappelgratin wat ik kan gebruiken.
Mandyy schreef:Ik heb vandaag goed bezuinigd. Overgewerkt en op kantoor gegeten.
Haha
vandaag belastinggeld en van de week ergens salaris geen idee wanneer dat komt.

Lieshorses schreef:Goedemorgen allemaal, ik kom even binnenvallen
Ik heb sinds kort scoupy gedownload en vroeg me af hoe jullie dan de boodschappen doen. Kopen jullie alles (wat je wilt kopen van scoupy) in 1 keer en uploaden jullie dan de bon? Het lijkt me zo'n gedoe om voor ieder dingetje naar de winkel te gaan.
En heeft hier iedereen altijd zijn cashback gehad of zijn er weleens momenten geweest dat scoupy niks heeft teruggestort?
Vind het wel erg leuk! heb er leuke producten tussen staan en ga straks denk ik t maar eens kopen.