Bloem, dat meen je toch niet he?! Volgens mij worden jullie gek van vreugde als alles wel uiteindelijk goed gaat.
Swartbeessie welkom en succes!
Mlies, helemaal geen reactie is wel echt heel slordig.
Hier zit ook schot in de zaak. 2 afspraken met makelaars staan voor offertes. En alvast maar een bezichtiging gepland bij het huis wat ik op het oog heb.
Ook gisteravond bijna zelf al ons appartement verkocht

Een man bij ons in de flat heeft laatst 2 appartementjes gekocht voor de verhuur, maar 1 daarvan was na het opknappen binnen 2 dagen verkocht omdat er toch animo voor was.
Ik ben zijn geheim gaan vragen haha maar uiteindelijk kwam het er op uit dat hij toch wel graag nog een appartement voor de verhuur wil. Dus na wat heen en weer gepraat komt hij vandeweek kijken bij ons. Dus ben heel benieuwd of ik wel een makelaar nodig ga hebben

Daarnaast hebben wij dezelfde makelaar van de buren ook uitgenodigd. En die hadden een kijker voor het appartement van de buren, maar de buurvrouw gaat het uit de verkoop halen, dus die makelaar zou die kijkers voor ons warm houden. Dus ben heel benieuwd hoelang dat van ons nou eigenlijk te koop gaat staan...