De koelkast komt naast de tafel, op deze foto rechts van de tafel. Je ziet de afsluiter van de waterleiding halverwege de muur zitten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

nu nog jij met de keukenschort aan, één hand aan de lepel in een kookpot en een glas wijn in de andere en dan is het af. Haha
.

, en weet niet... Misschien omdat het nog niet helemaal dekt, maar vind het nu niet mooi. Ik stop voor nu, en ga morgen dit nogmaals doen zodat het goed dekt, en beslis dan wat te doen denk ik.
Het andere is zo mooi strak, zonde om dat niet door te trekken. Ik zou zeker niet met een band of strip oid werken, dat vind ik oudbollig. Is natuurlijk heel erg een persoonlijke mening dus als je het zelf wel mooi vindt vooral wel doen.
maar daar gaat ook stof in zitten, dus stucen is mooier ....
Wel zou ik kiezen voor wit met ergens een muur in een leuke kleur, anders wordt het idd wel erg steriel.
.
) maar nu druk in de woonkamer met het plafond. Komende week komt de stucker de laatste muren afsmeren, en dan kunnen we de woonkamer gaan behangen.
. Ach, denk dat we nog wel vijf jaar bezig zijn voordat echt alles binnen en buiten klaar is.. En de paarden staan maar dik te zijn en te niksen omdat we zo druk zijn
.
Hilary schreef:Als jullie nog op huifkarvakantie willen, moet je wel zo'n beetje beginnen met kilometers trainen
ikke schreef:Hilary schreef:Als jullie nog op huifkarvakantie willen, moet je wel zo'n beetje beginnen met kilometers trainen
![]()
![]()
Jammer dat je alles dicht smeert, al kan een contrastkleur ook veel doen.
Ik ben wel een liefhebber van schoon metselwerk, mits met mate toegepast.
Lekker spul hè, isolatiedeken. Ik moet hier ook nog aan het plafond; zie ik best wel een beetje tegenop, vanwege die kriebel.

palousa_boy schreef:ikke schreef:
Lekker spul hè, isolatiedeken. Ik moet hier ook nog aan het plafond; zie ik best wel een beetje tegenop, vanwege die kriebel.
Je kunt ook isolatie folie gebruiken, dan heb je daar geen last van
Is alleen zeer slechte geluisds-isolatie
ikke schreef:Hilary schreef:Als jullie nog op huifkarvakantie willen, moet je wel zo'n beetje beginnen met kilometers trainen
![]()
![]()
Jammer dat je alles dicht smeert, al kan een contrastkleur ook veel doen.
Ik ben wel een liefhebber van schoon metselwerk, mits met mate toegepast.