Het is niet dat er helemaal niks gebeurd. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het is niet dat er helemaal niks gebeurd. lifaya schreef:nee, de ijking is de laatste stap die ik ga nemen, ik wil eerst kijken of de fraude inspecteur langs kan komen. Nogmaals, als ik word afgetapt zijn alle kosten voor mij, dus ook de ijking. Dus wil dat eerst uitgesloten hebben als dat mogelijk is. Ik begin dit soort berichten een beetje irritant te vinden. Het helpt niet, het motiveert niet, het wekt alleen maar irritatie van mijn kant op dat ik mij de hele tijd moet verantwoorden. Als die fraude inspecteur niet kan, dan vraag ik die ijking direct aan ja, maar vergeet niet dat Liander nog steeds ook hier mee bezig isHet is niet dat er helemaal niks gebeurd.

Ik steek genoeg tijd hierin en ik bel ook genoeg rond en ik ben absoluut niet poeslief aan de lijn, Ik ben nu ook flink pissig op de betreffende electricien en ik verwacht gewoon morgen het rapport, anders blijf ik hem wel gewoon gek bellen. Maar ik hoef van jullie geen berichten over dat ik nalatig ben, geen druk erop zet of weet ik wat. Dit is mijn pakkie an en ik hoef geen sneren en verwijten van degene die dit doen. Als dit serieus nog zo door blijft gaan ontstip ik dit topic en houd ik enkel degene op de hoogte die het graag willen en gewoon normaal doen.
vuurneon schreef:Ik zou nu op z'n minst een deel van de winst van de plantage opeisen ondertussen

want ze nemen je meter mee (en vervangen hem dan) en brengen de meter naar een lab toe waar die dan geijkt word. lifaya schreef:Als die fraude inspecteur niet kan, dan vraag ik die ijking direct aan ja, maar vergeet niet dat Liander nog steeds ook hier mee bezig isHet is niet dat er helemaal niks gebeurd.
Lalidan schreef:Maar die ijking kan toch gewoon bij je thuis gebeuren, zonder meteen de meter te vervangen? Dat is 75 euro goedkoper. Als hij dan kapot blijkt te zijn, wordt hij alsnog vervangen. Zo niet, heb je die kosten niet.
Een nieuwe meter hebben die prompt minder meet bewijst namelijk niks, dan zeggen Oxxio en Liander gewoon dat jij ineens dingen uit het stopcontact hebt gehaald.....