250 euro per kuub, is dat als je alles uitbesteed? Want ik heb een behoorlijk handige familie, en het is mij best als het een jaar of langer duurt voor het af is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Weet ik nog niet. Tweede bezichtiging vindt nu plaats, ik hoor het morgen wel via de mail of telefoon. Ik woon er zelf niet, ben er dus niet bij. Ben wel benieuwd, dit zijn neem ik aan mensen die een zoekopdracht hebben gegeven, dus als het goed is goed passen qua eisen.
Miekelien schreef:Ibbel dat is een snel bod, fijn!
Toch nog bewijs dat banken nog wel door kunnen werken: zaterdag de laatste papieren bij de hypotheekadviseur afgegeven (alleen de 'lijst' die op de offerte staat, nog niets aanvullends), vanochtend mail dat de aanvraag akkoord is en dat alle papieren bij de notaris liggenDus ons huis is definitief voor ons!
Ibbel schreef:Ik woon daar niet (huis staat leeg, was van m'n moeder), dus kaartje achterlaten heeft niet zoveel zin. En ik snap dat een makelaar niet 's avonds om 8 uur of nog later al iets terug te koppelen heeft of dat dan nog wil doen.
Vanmorgen makelaar aan de lijn gehad, bod gehad dat aan de ondergrens van wat ik zou willen accepteren zit, dus nu kijken of we de bovengrens kunnen halen
Neonlight schreef:Dat is zeker niet slecht, zou willen dat dat bij ons ook zo zou gaan.![]()
Over 2 uurtjes gaan wij bezichtigen, ben benieuwd. En dan eens fiks dubben, want wij hebben ons huis dus nog niet eens te koop staan.En vermoedelijk is het te bezichtigen huis al heel snel beschikbaar.
Miekelien schreef:Ibbel dat is een snel bod, fijn!
Toch nog bewijs dat banken nog wel door kunnen werken: zaterdag de laatste papieren bij de hypotheekadviseur afgegeven (alleen de 'lijst' die op de offerte staat, nog niets aanvullends), vanochtend mail dat de aanvraag akkoord is en dat alle papieren bij de notaris liggenDus ons huis is definitief voor ons!