Samsung Galaxy S4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Josien_

Re: Samsung Galaxy S4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:02

Hoi, ik heb een vraagje.
Sinds gisteren heb ik de S4 mini en ik weet dat je het camera geluid niet meer uit kunt zetten ivm privacy. Maar dit wil ik natuurlijk wel graag, hebben jullie hier al een oplossing voor?
Of wordt het toch een andere camera app downloaden?

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 11:22

Bij mijn S4 kon het niet uitgezet worden :n Dus als ik perse stiekem foto's wilde maken, gebruikte ik wel snapchat :')

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:59

Nog een vraagje:
Ik wilde mijn apps in mappen ordenen, maar kan dat alleen op je startschermen?
Dus niet als je op die vierkantjesmet daaronder apps klikt?
Heb die telefoon net een dag dus ben even wat dingen aan het uittesten :Y)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:16

Correct, kan alleen op je homescreen.
Er zijn launchers die degelijke functionaliteit ondersteunen, dus zal je even in de Playstore moeten kijken. Wordt wel je homescreen en app overzicht veranderd.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:20

Ik heb een update gehad, en heb geen geluid meer op mn camera.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:23

Met mijn note2 kan ik wel mijn apps in mappen ordenen in het appsoverzicht. Gewoon via het linkerknopje als je daar staat, dan komt er map maken tevoorschijn.

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 12:32

Mizora schreef:
Met mijn note2 kan ik wel mijn apps in mappen ordenen in het appsoverzicht. Gewoon via het linkerknopje als je daar staat, dan komt er map maken tevoorschijn.

Volgens mij is dat bij de S4 ook.
Bummer Ess_Ramona, heb ik mijn S4 niet meer, hebben ze eindelijk die update gedaan :')

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:36

Mizora schreef:

Dat heb ik inderdaad ontdekt, maar nog niet hoe ik daar dan ook apps in moet krijgen :P

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 12:39

Volgens mij op 'bewerken' klikken en er dan gewoon inslepen?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:00

Haha nog geen 5.0 hoor, maar wwel dat mn batterij niet gelijk op 99% sprong en t geluid van de camera uit staat

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 15:41

Thaks voor de hulp!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 17:08

Youre welcome :)

_SamanthaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:02

Hallo allemaal :wave: ,
ik heb het topic al een klein beetje doorgelezen. Maar denk dat dit sneller werkt.
Ik ben namelijk aan het kijken voor een nieuwe mobiel, heb nu een Samsung Galaxy ace 2. En merk toch wel dat hij vaker vast loopt en dat steeds meer apps niet goed werken op deze telefoon. Daarnaast ga ik over een paar weken naar het buitenland om te studeren, en wil ik graag een mobiel die mooie foto's kan maken en waarmee ik goed met het thuisfront in contact kan blijven.. :Y)

Nou zag ik de BTW actie van de Mediamarkt en nou leek de Samsung Galaxy S4 mij wel een mooie telefoon zeker met die korting, valt hij precies een beetje rond mijn budget.

hahah wat en lap tekst, maar de vraag is hoe bevalt de telefoon bij jullie? :o

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:06

Hij bevalt me prima. Ik mag bijna nieuw abbo uitzoeken maar neem gewoon goedkoper abbo en hou de s4 voorlopig nog. Hij doet het na bijna 2 jaar nog prima! Beter dan mijn vorige samsungs

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:30

Ik heb de mini, fijn ding maar voor mij te klein.
Wel goede batterij en snel!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:48

Mijn S4 begint sinds een maand of 2 wat meer kuren te vertonen. Spontaan geheugen vol.. als ik op de homeknop moet ik elke keer opnieuw kiezen voor touchwiz startscherm ofzoiets? Sinds gisteren ook af en toe een melding over beveiliging en toegang geblokkeerd? Alsof iemand van buitenaf in mijn telefoon wil komen.

Binnenkort maar weer eens terug naar fabrieksinstellingen..

Toetsenbord doet het trouwens ook niet goed meer, hij onthoudt geen nieuwe woorden meer. Stom ding..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:59

Mag ik me ook melden?
Heb sinds vorig jaar een S4, en ik loop tegen aardig wat dingen aan. Zo warmt hij aardig snel op, wifi inschakelen en FB bekijken is al genoeg. Het wordt zelfs zo warm, dat ik vorige zomer gemiddeld om de 2 weken een nieuwe microsim mocht ophalen in de winkel omdat ze constant oververhit raakten. Uiteindelijk naar de winkel gegaan (hij was 6 maanden oud) en onder garantie opgestuurd. Er is toen iets vervangen, en het probleem leek opgelost.

Maar intussen zijn we 4 maanden verder, en nu heb ik het wéér! Hij wordt weer af en toe warm, hij loopt vast, ook als ik gewoon iemand wil opbellen. Om de haverklap is hij mijn vaste wifi-verbindingen kwijt en wil hij niet aanmelden waar anderen en mijn laptop het wel kunnen. Sinds een paar dagen herkent hij mijn simkaartje niet meer (altijd melding "plaats simkaart"), en wanneer hij ze wel herkent schakelt hij binnen de 2 minuten zichzelf uit en opnieuw aan, uiteraard zonder simkaart te registreren. Of hij loopt gewoon vast wanneer ik de pincode in tik. Dan krijg ik dat symbooltje dat hij aan het aanmelden is, scherm wordt zwart, ik raak het aan en kan weer unlocken en moet weer opnieuw code intikken (en dan loopt ie weer vast).

Nog mensen die hier tegenaan lopen? Ik twijfel heel erg om deze nog 1x binnen te brengen, vorige keer werd mijn verhaal van het warm worden al half ontvangen als "onmogelijk" en toen was ik 'm nog 2 weken kwijt ook.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 00:03

Ik heb m 6 maand en heb er geen problemen,mee.. zou wel gewoon gaan, dit is echt vervelend. .

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 00:08

Ik zou ook terug gaan! heb die problemen die jij noemt nog nooit gehad in 2 jaar tijd. Behalve de wifi maar dat bleek aan ons kastje te liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 00:09

Best wel, gelukkig heb ik mijn oude mobiel terug gevonden (nokia E5 :+ ). Vorige keer was ik echt 2 weken compleet onbereikbaar. Niet handig als je met een jonge hengst de baan op gaat en in geval van nood niemand kan bereiken. Kon ik ook niet in mijn kindertijd toen gsm's er nog niet waren maar goed.

Nog zoiets: als ik hem gebruik als gps gaat de batterij hard! Helemaal als ik internet erop wil houden, want op gewoon locatie en offline rijden gaat hij vaak langzamer dan ik me verplaats. Niet geestig om dan meerdere keren per rit je afslag te missen (zeker niet op de autostrade). En ook dan wordt ie pokkewarm.
Verder heb ik 'm vooral voor smsjes, bellen, FB en af en toe eens mobiel bokken of even wat opzoeken omdat er geen pc in de buurt is. En voor Endomundo als ik te paard een nieuwe route wil registeren, maar met die app loopt ie gewoon piekfijn.

Een nieuwe ga ik wss niet krijgen van Samsung, maar zie het ook niet zitten dat ik zowat om de 6 maanden mijn telefoon moet binnenbrengen.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 00:20

Het zit er niet anders op dan opnieuw ermee terug te gaan, bij eventueel een derde keer zal je pas een ander toestel krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 00:29

Heb ik weer :') Dan mag ik toch hopen dat die 3e keer voorvalt voor mijn garantie om is, want de dagen dat ie wel werkt zoals het moet vind ik het een heel fijn toestel.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 00:40

Let wel, alleen wanneer het om hetzelfde probleem gaat. ;)

Maar dit is zoals het bij HTC gaat, ik vermoed bij Samsung niet anders, gaan immers allemaal naar Dynafix.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 00:45

Aangezien het weer gaat om opwarmen (wel in mindere mate) maar dus vooral wéér dat ie m'n simkaartje niet wil herkennen, moet het wel lukken. Dat element is vorige keer dus vervangen.

Een vriend opperde dat het elementje waar je je kaartje in vastklikt opwarmt door contact met de batterij.

Morgen of woensdag dus nog maar eens naar de winkel en kijken wat ze eraan kunnen doen.

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:02

Heb zojuist mijn S4 laten vallen -O-
Nu is het glas op de achterkant van de camera stuk.. iemand hier ervaring mee?
Ben niet verzekerd dus geen idee wat zo iets kost?