Onze donnkeremuur zou donker taupe worden, ik noem het donkerbruin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Weet iemand misschien goede stevige haken voor aan een deur? We willen onze badjassen aan de slaapkamerdeur kunnen hangen, maar gezien de deuren van de woningbouw zijn en we er anders destijds nieuwe deuren voor moeten kopen willen we er niet in boren/hameren. We hadden een deurrek van ikea geprobeerd maar die is te breed waardoor het heel lelijk voorover komt te hangen. Een plakhanger voor theedoek/handdoek lijkt me niet stevig genoeg.
Lisann__ schreef:moonsparkle schreef:Weet iemand misschien goede stevige haken voor aan een deur? We willen onze badjassen aan de slaapkamerdeur kunnen hangen, maar gezien de deuren van de woningbouw zijn en we er anders destijds nieuwe deuren voor moeten kopen willen we er niet in boren/hameren. We hadden een deurrek van ikea geprobeerd maar die is te breed waardoor het heel lelijk voorover komt te hangen. Een plakhanger voor theedoek/handdoek lijkt me niet stevig genoeg.
Wij hebben gewoon van die plakkers voor onze (grote) badjassen hoor!![]()
Volgens mij zijn ze van de hema, anders van de kwantum. Maar ze hebben nog nooit los gelaten hoor.
Lisann__ schreef:moonsparkle schreef:Weet iemand misschien goede stevige haken voor aan een deur? We willen onze badjassen aan de slaapkamerdeur kunnen hangen, maar gezien de deuren van de woningbouw zijn en we er anders destijds nieuwe deuren voor moeten kopen willen we er niet in boren/hameren. We hadden een deurrek van ikea geprobeerd maar die is te breed waardoor het heel lelijk voorover komt te hangen. Een plakhanger voor theedoek/handdoek lijkt me niet stevig genoeg.
Wij hebben gewoon van die plakkers voor onze (grote) badjassen hoor!![]()
Volgens mij zijn ze van de hema, anders van de kwantum. Maar ze hebben nog nooit los gelaten hoor.