Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Boodschappenwedstrijdje houden voor avondeten?
Het gaat zo: je stelt een weekmenu samen met bepaalde eisen, zoals 'minstens 2 dagen vlees/tofu, minstens 6 dagen 200 gram groente, minstens 1x een ovenschotel, minstens 1x iets Italiaans'. En dat dan zo goedkoop mogelijk! Je kunt dan met anderen delen wat je hebt gemaakt en hoe duur het was.
Dimple schreef:Jargeau, heerlijk zulke ouders. Hoop dat je je snel beter voelt. Wat hebben ze allemaal voor je meegenomen?
Sheran schreef:Ik zie de scenes al voor me op tafel: 'Schat! Zou je mij de dieetmargarine aan willen geven?'
Of is dit een realistische scene?No offense natuurlijk.
Ik noem ook alles boter. Ik heb meestal de blokjes roomboter van de Euroshopper.
Citaat:AH
Cola - 0,99
Wijn - 3,69
Kruidenroomkaas - 0,66
Boter - 0,64
Boterhamworst - 0,61
Gegrild gehakt - 0,59
Mie - 0,99
Winter glow thee- 1,59
Fritessaus - 1,05
Volkoren spaghetti - 1,29
Kroepoek - 0,59
Totaal 12,75
Nadeel van de Lidl zijn de grote verpakkingen van sommige dingen, zoals de fritessaus en cola. Ik kan geen 2L fles in mijn mini koelkast bewaren. En die fles fritessaus neemt ook teveel ruimte in. Dus daarom toch de duurdere optie.
Krijg de komende week wat visite dus gaat er wel wat extra geld zitten in de hapjes en wijntjes en frisdrankjes. Het is alsnog goedkoper dan naar de kroeg gaan
Morgen nog groente en fruit halen op de markt en dan hoop ik dat we het weer met 50euro redden deze week!