De mouwen zijn wat kort, maar ik trek er toch altijd iets overheen aan. En ze rekken goed, dus je kunt ze wel weer naar beneden trekken. Lijf is wel lang genoeg.
Ik heb maat L va het thermoshirt. Normaal heb ik altijd maat M van kleding. De lengte van de mouwen is inderdaad wel wat kort, maar dat maakt in principe niet uit.
Niet dat ik weet. Maar dan kan ik volgens mij beter een blanco notitieboek nemen met een stevige kaft. Ik wil dan eerst de zijkant van de bladzijden goud spuiten en vervolgens het boek rood kaften en daarop een gouden kruis spuiten. En aan de binnenkant van de kaft een pagina plakken zodat de randen van het rode kaftpapier niet te zien zijn...
Ik krijg net de tip dat action pionnen verkoopt. Zijn die er nu ook nog?
Jolien87
Geplaatst: 01-12-12 15:58
maroescha schreef:
Je maakt er flink werk van :p
You know me
Ik heb mezelf uiteindelijk een hoop moeite bespaard door een rode, stoffen notitieboek mee te nemen. Niet zo groot als het "echte" boek van Sinterklaas, maar we maken er gewoon van dat dit zijn manegeboek is
Weet iemand die toevallig bij de Action werkt of die muurstickers nog binnen komen? Ze lagen in dit filiaal alleen nog maar voor op de wc ('heren doe de bril omhoog blabla') en die vind ik nou niet zo geschikt voor op een kledingkast
Hier was het ook kei druk, om 11 uur al. Ben zonder iets weer weggegaan, had niks echt nodig en had iets van 2 dingetjes, geen zin om daarvoor een half uur in de rij te staan
ik heb die met veter, vind ze superleuk en lopen prima, ze hebben best een smal hakje waar ik eigenlijk nog nooit op heb gelopen maar ik liepe er zo mee weg. ik heb ook nog naar die zonder veter gekeken, zijn ook leuk, deed me denken aan een jophur maar dan met hak.
Ik had die laarsjes inderdaad ook gezien, vond ze erg leuk maar ik ben sleehakken gewend. Naaldhakken trek ik niet aan omdat ik zelf zwaarder ben, dus ik wist niet of dit zo'n strak idee was...
ik weet niet hoe zwaar je bent, maar ik ben ook niet de lichtste en bij mij gaat het prima, ik denk dat als je onder de 100 weegt het geen probleem hoeft te wezen.