Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Joanieke schreef:Nou ik baal wel een beetje van iOS 6 op de iPad.. YouTube is d'r af (zoals bij alle iOS 6 apparaten) maar er is dus nog geen YouTube app voor de iPad, en via safari is niet echt fijn ofso.. ):
En ik maar zoeken...Bestaat echt niet meer?
LibertyHorse schreef:Oké, ik heb een serieus probleem.
Op mijn iPod (een oudere editie zonder camera) heb ik een paar spelletjes, apps (facebook, hyves, msn) staan. Als ik er op druk, dan kom hij één seconde op het scherm (dat spel) en dan valt ie weer weg. Zo kan ik uren door blijven drukken, maar hij valt steeds terug. Ik dacht er over om m'n hele iPod te resetten, maat moet je dan álles opnieuw instellen??
Shiloh schreef:Dat gaat niet met iPhone. Dat kan alleen als je hem jailbreaked en dat wil ik niet.
[edit] ... ooh, ik zie dat dat tegenwoordig anders is. Alleen moet je provider dat wel aanbieden. Zo te zien doet alleen vodafone dat. Hmmm, toch nog maar eens serieus naar kijken dan.
[edit2] dat gaat hem waarschijnlijk niet worden. Zoals ik het zie, biedt alleen vodafone deze mogelijkheid en enkel als je een iphone abbonnement hebt (en dus niet bij simonly) en ik ben niet van plan de nieuwste iphone te gaan nemen als mijn abbo afloopt... Heb voor de zekerheid een vraag naar vodafone gestuurd. Anders is dat zeker een interessante optie.