Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik vind alleen die RD kaars te groot voor het windlicht. Waar heb je die roosjes vandaan?
Wat een enorm slordige winkel en de planten waren stuk voor stuk sneu om te zien! Wel nog leuke vaasjes, windlichten en lantaarns gezien, maar ik heb niets gekocht
, heb even een aantal pagina's doorgespit en ben leuke dingen tegengekomen
.
, moet de kersterren in de grote potten nog wel even vervangen
.
\

.

.
.
, mijn vriend heeft hem destijds via een site op internet besteld. Zal het hem eens vragen als hij thuis is
.
.
Babykamer al af? 
Tuin kan pas in de zomer hihi
.
.
, ga het onderstel nog wel wit schilderen aangezien de meubeltjes ook wit zijn
.
, ben 1 juni uitgerekend dus wou een zomerse wagen
.
. Mootje schreef:Knabbelgirl, je hebt ook palen die je tegen het plafond kunt vastzetten
calice schreef:Ondanks dat het een jongetje is moest er gewoon een paard op zijn kamertje, ga het onderstel nog wel wit schilderen aangezien de meubeltjes ook wit zijn
.
Knabbelgirl, met de wagen zijn we suuuper blij, ben 1 juni uitgerekend dus wou een zomerse wagen
.
Haha deze paal is grote katten proof, onze grootste kat is 6,3 kg, zijn zus rond de 5 kg en laatst hadden we die van mijn moeder ook in huis die zeker rond de 6 kg zit, ze gingen met zijn 3en paaldansen en het meubel bleef perfect staan.
Mijne zijn vrij klein en licht, 1.5 jaar en beide net geen 3kg 
)calice schreef:Mootje schreef:Knabbelgirl, je hebt ook palen die je tegen het plafond kunt vastzetten
Uit ervaring breken die door midden als je iets te drukke en grote kat daar middenin springt.
.
.