Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:58

Dies inderdaad gaaf!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:08

mooie kandelaar!

mn schaal op de tafel gepimpt:
Afbeelding

Ook nog mn windlicht opnieuw gevuld, die is ook gaaf maar moet ik nog een foto van maken

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:07

Wat een gave kandelaar, Manzano!
Mar, Hij is echt leuk :j Ik vind alleen die RD kaars te groot voor het windlicht. Waar heb je die roosjes vandaan?

Ik was vandaag bij overvecht, voor een nieuwe kamerplant (had een 50% kortingbon)... Ik was duidelijk bij het verkeerde filiaal := Wat een enorm slordige winkel en de planten waren stuk voor stuk sneu om te zien! Wel nog leuke vaasjes, windlichten en lantaarns gezien, maar ik heb niets gekocht *\o/*

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:12

ja is ie ook, maar had pas bij thuiskomst bedacht dat er wel een mooie kaars in kon en de kortere RD kaars was dikker en kon er niet in... moest dus even zo
Vind sowieso dat er teveel hoge dingen instaan maar ja in de winkel van alles in het karretje gemikt en zou thuis wel zien hoe of wat hihi!
Roosjes komen bij de intratuin weg in Pijnacker, waren in de aanbieding

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 16:34

ik heb vandaag nog 2 maxilicht waxine houders gekocht in het knal roze voor €1,- per stuk, super leuk! En in die kandelaar op de eettafel zitten nu paarse kaarsen ipv zwart, wilde eigenlijk roze, maar kon ze nergens vinden. Lijkt wel vrolijker, al vond ik zwart in die kandelaar sjieker.

deze heb ik dus:
http://www.menuwebshop.nl/menu-kandelaar-4-armig/

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:06

Ohh geweldig topic dit :D , heb even een aantal pagina's doorgespit en ben leuke dingen tegengekomen :D .

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:33

Ik heb ook even foto's gemaakt, we wonen hier 20 Feb. presies 1 jaar.
Heb net nog even de kerststerren vervangen voor blauwe druifjes :D , moet de kersterren in de grote potten nog wel even vervangen :)) .
Afbeelding\

Eetkamer
Afbeelding

Woonkamer
Afbeelding
Afbeelding

Muur van de woonkamer naar de eetkamer en de keuken+bijkeuken. Ik wil nog iets aan de muur hangen maar ben er nog niet uit wat :o .
Afbeelding

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:37

Lekker strak, Calice! Ik vind je vloer erg mooi :j
Komen er nog meer spulletjes in je rieten dienblad? Ik vind hem nu nog een beetje leeg.
Mijn kerststerren staan ook nog steeds. Ik zag ook alweer tulpen in de bloemenwinkel, zaterdag maar even inslaan!

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:39

Ik had voor de kerst alweer tulpen in huis staan.. :+

Komen weer leuke dingen voorbij!!

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:41

Met de vloer zijn we zelf ook nogsteeds super blij, toen we het huis kochten was alles geel met blauw en er lag een grenenkleurige laminaatvloer in van een jaar of 10 oud.
We waren op slag verliefd toen we deze plavuizen zagen en hebben er lekker vloerverwarming onder laten leggen.

De rieten mand staat al vrij vol maar moet denk ik even schuiven en eventueel wat dingetjes vervangen :D .

Ohh ja tulpen! daar ga ik ook nog maar voor kijken denk ik, en dan een grote glazen vaas helemaal vol met allemaal kleuren :D .

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:42

Wauw wat mooi zeg! Ziet er heel gaaf uit!
Mag ik vragen waar je die krabpaal vandaan hebt?

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:45

Moet zeggen dat het een hele goede vraag is haha :o , mijn vriend heeft hem destijds via een site op internet besteld. Zal het hem eens vragen als hij thuis is :)) .

Tussen de bank en het tv-meubel komt straks de box te staan, we hebben ook een strakke witte box gevonden met brede platte spijlen ipv ronde :D .

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:49

Graag! Vind hem echt heel gaaf!!
Oh dat klinkt wel mooi ja :) Babykamer al af? :)

Ga morgen alles hier eens opruimen en dan foto's maken van mijn woonkamer en pui na alle verbouwingen :) Tuin kan pas in de zomer hihi

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:56

Het voordeel is ook dat hij bredere palen heeft dan standaard krabmeubels dus je hebt niet dat er ineens een stuk krabpaal naar beneden komt op het moment dat je kat er in springt :') .

Het behang zit er al op en de wastafel hebben we al vervangen, wel moeten we de deurposten nog verven (zit ook een inloopkast in de kamer) en de meubeltjes en nieuwe gordijnen komen begin volgende maand :D .
Dit is het tot nu toe:
Afbeelding

Afbeelding

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:01

Dat hobbelpaard <3

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:02

Wauw mooie kinderwagen <3 prachtig!
Hihihi ja inderdaad :)) Ik heb nu zo'n kleintje met 1 klein stammetje endaar zijn mijn 2 rakkers eenbeetje uitgegroeid :o Hij gaat ook zo'n 20x per dag om als ze met een noodgang erop springen hahaha

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:03

Knabbelgirl, je hebt ook palen die je tegen het plafond kunt vastzetten :=

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:05

Ondanks dat het een jongetje is moest er gewoon een paard op zijn kamertje <3 , ga het onderstel nog wel wit schilderen aangezien de meubeltjes ook wit zijn :D .

Knabbelgirl, met de wagen zijn we suuuper blij :D , ben 1 juni uitgerekend dus wou een zomerse wagen <3 .

Haha deze paal is grote katten proof, onze grootste kat is 6,3 kg, zijn zus rond de 5 kg en laatst hadden we die van mijn moeder ook in huis die zeker rond de 6 kg zit, ze gingen met zijn 3en paaldansen en het meubel bleef perfect staan :D .

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:05

Mootje schreef:

Uit ervaring breken die door midden als je iets te drukke en grote kat daar middenin springt _O- .

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:11

Mootje schreef:

Ben bang dat dan mijn plafond mee naar beneden komt xD (zeer poreus) want die schroef je vast toch?

calice schreef:
Ondanks dat het een jongetje is moest er gewoon een paard op zijn kamertje <3 , ga het onderstel nog wel wit schilderen aangezien de meubeltjes ook wit zijn :D .

Knabbelgirl, met de wagen zijn we suuuper blij :D , ben 1 juni uitgerekend dus wou een zomerse wagen <3 .

Haha deze paal is grote katten proof, onze grootste kat is 6,3 kg, zijn zus rond de 5 kg en laatst hadden we die van mijn moeder ook in huis die zeker rond de 6 kg zit, ze gingen met zijn 3en paaldansen en het meubel bleef perfect staan :D .

Whahaha ik zie het helemaal voor me :') Mijne zijn vrij klein en licht, 1.5 jaar en beide net geen 3kg :o

Vind het inderdaad een mooie zomerse wagen, maar ook gewoon heel mooi verder, zo iets wil ik ook! (uhm vent, waar ben je, ik zoek :') )

calice schreef:
Mootje schreef:

Uit ervaring breken die door midden als je iets te drukke en grote kat daar middenin springt _O- .

Okeeeeeeee geen plafontpaal voor mij hihi

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:14

Ohh nou dan krijgen ze de paal die wij hebben écht niet om :)) .

Haha de foto opslaan en tijdens een eerste date even hun mening over de wagen vragen, als ze bedenkelijk kijken dan word het niks :') .

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:47

Calice: Inderdaad mooie vloer!!! En een leuk hobbelpaard... geweldig!
Ik bedenk me dat ik niet eens echt ruimte heb voor een box haha... ook al zijn we het nog niet van plan hoor, wonen vandaag net 2 weken samen. Maar ik geniet er echt van.. heeeerlijk!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:52

Ik zoek net als knabbelgirl eerst nog een man :')

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 00:29

@Eleionomae, heel erg leuk die stoel in de hoek, apart. En idd een prachtige vloer.

@Manzano, nou meer dan prima tijdelijke woonkamer! Zo gaan wij het ook doen, eerst boven wonen (waarschijnlijk iets meer basic als jullie) en dan beneden verder verbouwen. Leuke kandelaar!

@Toad, leuk die boekenplanken, zoiets had ik ook in gedachte. Grappig trouwens dat je vanuit de huiskamer zo je slaapkamer in kijkt. Die eetkamerstoelen zijn idd mooi authentiek, zou nog een mooie authentieke kachel bijhoren joh!

@Texas1, je zou ook nog kunnen denken aan schilderijen die jij mooi vind. En andere kleine accesoires, zoals vazen/kussens/plaid/vloerkleed of misschien wel een stukje behang, een muur verven of een plaat tegen de muur.

@Marley, mooie tinten roze op je schaal!

@Calice, heel mooi die spotjes in de boog. En ik vind je schilderij boven de bank echt geweldig, dat is wel mijn stijl. Wat je aan de muur kunt hangen; kunst, foto’s, een grote klok of misschien wel lampjes. Oh oeps de babykamer is voor mij veeeeel te druk, niet mijn ding, maar je hobbelpaardje en kinderwagen zijn daarentegen weer helemaal geweldig!

Haha de potten van Ikea zijn populair hier.

Ik vind het zelf ook geweldig leuk om iets te hebben of ontwerpen wat niemand anders heeft, wel praktisch en functioneel, maar toch net even anders, mijn eigen touch er aan geven.
Hihi op zoek naar een man, komt goed dames :-)

Hier zitten inmiddels aan een kant de ramen van de stallen erin. Verder zijn we druk bezig geweest met het goed aanleggen en aansluiten van de stroom, iets waar je niet veel van ziet, maar wel belangrijk is natuurlijk. Ook direct een lichtplan gemaakt voor de kamers boven, zodat we voldoende lichtpunten hebben. Verder zijn we alweer een klein stukje opgschoten met de badkamer, onze muurtjes staan al bijna helemaal en van het weekend worden de leidingen erin gelegd.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 09:08

Mooie kamer calice! Mag ik vragen waar je de lamp boven je salontafel vandaan hebt? wij hebben de boogvorm bij de salontafel, maar zoeken nog een hangversie boven de eettafel en ik kan alleen glanzend chroom vinden! :\