Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
marquez1 schreef:@ zidore; ligt er inderdaad aan of er veel aan leidingen verlegd moet worden en hoe handig je zelf bent. Stuuc en tegelwerk vindt ik toch ech vakmanschap, tenzij je het natuurlijk zelf heel goed kunt.
Aukjee_ schreef:Hier zijn wat tips nodig!!!
Ik wil graag op mijn muur 2 panelen, met daarop behang.
Wat kan ik hiervoor gebruiken? Blijft behang zitten op bijvoorbeeld een schildersdoek? Of moet ik echt gaan denken aan een plank ofzo?
En ik wil er ook graag licht achter plaatsen, wat voor lampje kan ik hier het beste voor gebruiken?
Leuk topic!!
Aukjee_ schreef:Hier zijn wat tips nodig!!!
Wat kan ik hiervoor gebruiken? Blijft behang zitten op bijvoorbeeld een schildersdoek? Of moet ik echt gaan denken aan een plank ofzo?
En ik wil er ook graag licht achter plaatsen, wat voor lampje kan ik hier het beste voor gebruiken?
Leuk topic!!
Zidore schreef:Aukjee_ schreef:Hier zijn wat tips nodig!!!
Leuk topic!!
ik denk dat je dit met mdf of triplex moet doen aukjee
Rinske schreef:In de markt van nu zou ik veel minder dan 10% onder de vraagprijs gaan zitten. Ik zou zelfs een kwart minder durven bieden, tegenwoordig is er veel mogelijk met onderhandelen. We zitten niet meer in 2006 waarbij huizen snel en voor bijna de vraagprijs werden verkocht.