HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:20

Hoe plaatsen jullie zelfgemaakte foto's naar de SD kaart bij de Desire HD? Kan nergens vinden op de mobiel of in de handleiding hoe je dat moet doen..... De foto's die ik heb gemaakt worden in de map met algemene foto's geplaatst en verder staan er ook geen andere mappen in genoemd. De foto's die er nu op staan blijven op de telefoon zelf opgeslagen staan (tussen de foto's van HTC zelf).

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 06:33

Ik heb via de pc op de sd card nieuwe mappen met foto's aangemaakt, die zie ik gewoon staan in de gallerij.
Weet je zeker dat je foto's niet op sd staan? Bij mij komen ze in de map dcim. Je ziet ze inderdaad in de map alle foto's, maar ik heb ook een map 'cameraopnames'. Omdat het onhandig is als er teveel foto's in een map zitten (openen duurt lang) verhuis ik mijn gemaakte foto's naar andere mapjes.

Karin_88

Re: [Centraal] HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 07:14

Op mijn telefoon kon ik mijn mappen vanaf mijn sd ook niet zien. Via market file manager gedownload en nu geen probleem :)

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:38

oooooohjaaa sinds zaterdag in het bezit van de Incredible S. En in ben helemaal gelukkig:) in de zevende hemel:) ik raad uhm iedereen aan!:)

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:50

Wie weet hoe je de Kleurtjes in het LED Lampje kan veranderen bij de HTC Desire Z?

Heb al paar keer iets geprobeerd, gewoon via meldingen en ook al een app gedownload, maar het lukt me gewoon niet :( En ik wil ook andere kleurtjes (A)

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:50

Bij de gewone desire lukt dat inderdaad niet. Verschillende appjes geprobeerd, op roze zitten wachten maar helaas: alleen groen en oranje. :#

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:47

Mischien een domme vraag..
Maar heb je ook hoesjes of covers (zo heet dat toch?) voor de htc desire s?

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 21:58

Weer even een vraagje,

Vandaag heb ik kassa gekeken, dat ging over hoge internetkosten en roaming.

Dus ik wilde even kijken waar dat roaming staat, blijkt mijne uit te staan.

Waarvoor dient de roaming? En wat gebeurd er als het wel aanstaat??

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 23:00

Volgens mij speelt dat enkel als je geen internet blox heb....

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 10:32

Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe telefoon en ga straks naar de winkel om te kijken of de HTC Desire Z me ook irl bevalt. Ik heb nu een Nokia N97mini, die me op zich prima bevalt, maar die telefoon stoort wel met enige regelmaat en momenteel gaat de batterij zonder gekkigheid maar een dagdeel mee en dat irriteert me mateloos...

Iemand anders hier ook de overstap gemaakt van Nokia naar HTC? Ben wel benieuwd! En ben ook benieuwd naar ervaringen van bokkers die de HTC Desire nu al wat langer gebruiken, nog steeds enthousiast?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 10:41

Ja, ik heb overstap gemaakt van een gewone Nokia naar HTC... Mijn nokia ging echter wel meer dan 2 dagen mee :P HTC niet... :')
Maargoed, een HTC is ook geen gewone telefoon meer. Denk dat je daar voornamelijk naar moet kijken als het gaat om batterijduur. :)

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:19

Ik heb nu een Nokia N97mini, dat is ook zo'n zelfde type als de HTC Desire.

Ben gewoon om een telefoon elke nacht aan de oplader te leggen, maar dat is voor de Nokia niet eens voldoende meer, einde van de middag is het schluss. Terwijl ik hooguit een half uurtje internet per dag, misschien 2 telefoontjes pleeg en een tiental mailtjes ontvang. Dat kan een HTC-batterij toch ook wel gewoon aan, hoop ik?!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:22

Ja dat kan de HTC wel aan dacht ik...

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:23

mijn htc zit ook iedere dag op de lader... en dan heb ik niet het scherm heel hoog staan maar gewoon gemiddeld.

ik irriteer me trouwens dood dat mijn HTC disire HD zoooo traag is... moet lang wachten tot foto's in me scherm staan. voor programma's helemaal zijn opgestart en voor dat mijn telefoon eens over gaat als ik iemand bel... nee ik ga straks weer terug denk ik naar iphone!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:25

Volgende maand mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken, nu wilde ik een htc. Zonder toetsenbord, dus zo'n touchscreen. En moet je altijd bij betalen als je (zit bij hi) hi 25 hebt? Of kan je dan gewoon zo'n actie doen dat je de eerste zoveel maanden een bepaald bedrag betaald en daarna je abbo verlaagd? Oja, dat nieuwe abbo gaat pas in over 4 maanden.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 15:27

Ben vanmiddag even naar de HTC Desire Z gaan kijken, maar vind het een beetje een 'mannentelefoon' door dat vierkante uiterlijk. Hebben de dames hier 'm zelf ook gewoon? :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 15:29

Ik heb wel een gewone desire, een witte... vind ik wat vrouwelijker.
Ik ken wel dames die 'm hebben.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:20

Chubby schreef:
Ben vanmiddag even naar de HTC Desire Z gaan kijken, maar vind het een beetje een 'mannentelefoon' door dat vierkante uiterlijk. Hebben de dames hier 'm zelf ook gewoon? :=

Ik heb hem!
Vind hem niet zo mannelijk eigenlijk, gewoon een telefoon.
Heb er ook nog nooit een man mee gezien, zie er wel af en toe een vrouw/meisje mee (waar ik dan soms blikken mee wissel van hee, we hebben dezelfde telefoon, want zo vaak als bijvoorbeeld een Blackberry zie je hem niet :P )

Maar ik heb dan weer niet zulke topervaringen met de Desire Z. Mijne loopt echt super vaak vast, gaat zomaar uit, of het touchscreen doet het spontaan niet meer als ik op wil nemen :=

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:45

Ik ben een man, en hoor ook veel dat vrouwen het een vrouwen telefoon vinden, maar veel vrouwen hebben hem ook.

Als je van een N97mini komt is het denk ik een hele vooruitgang, mensen die ik ken met die telefoon hebben er alleen maar ellende mee! :P

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 19:05

Ik heb ook de Z.. :j Eigenlijk geen problemen mee :)

Mereltje, je hebt gewoon garantie, dus lijkt me dat je daar wel even mee langs kunt..? := klinkt niet als hoe het zou moeten in elk geval :)

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 19:13

Klopt, dat wilde ik ook doen, maar de laatste tijd doet hij ineens weer braaf zijn werk! Haha. Ik lees ook alleen maar positieve reacties over die telefoon, dus mijne klopt inderdaad niet helemaal denk ik zo.
Vind hem wel nog steeds echt prachtig!

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 00:24

Ook de Desire Z (vrouw), en vond m geweldig!
Heb hem nog maar net maar sinds 2 dagen is hij opeens heel sloom.
Wanneer ik een app opstart en afsluit, en weer naar 'home' ga moet hij ontzettend lang laden.
Ook alle andere dingen zijn sloom..

Een bekende van me heeft hetzelfde ook sinds een paar dagen (dezelfde telefoon).
Meer mensen hier last van?

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 00:26

Tilmar schreef:
Bij de gewone desire lukt dat inderdaad niet. Verschillende appjes geprobeerd, op roze zitten wachten maar helaas: alleen groen en oranje. :#

Met welke app heb je dat gedaan? ik krijg namelijk alleen de standaard kleur, haha. :)

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 14:06

Thomas schreef:
Weer even een vraagje,

Vandaag heb ik kassa gekeken, dat ging over hoge internetkosten en roaming.

Dus ik wilde even kijken waar dat roaming staat, blijkt mijne uit te staan.

Waarvoor dient de roaming? En wat gebeurd er als het wel aanstaat??

Roaming is internet in het buitenland via de netwerken die daar gelden. Stel je hebt nu steeds dat je automatisch mail binnenhaalt etc dan betaal je je in het buitenland scheel daarvoor, omdat het niet via je eigen provider gaat. In het buitenland heb ik dus altijd roaming uitstaan.

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 13:58

Omdat ik afgelopen weekend mijn HTC Desire HD heb laten vallen en er nu een scheurtje in het beeldscherm zit (gelukkig rechts onder, waar geen touchscreen functies zitten), wil ik nu toch maar een hoesje/case er omheen.
Maaar je raad het al, ik kan voorlopig alleen die zakelijke zwarte cases vinden. Zou t leuk vinden er iets moderns/vrouwelijks omheen zou kunnen...

Jullie tips/internet sites met leuke HTC Desire HD cases? Mag hier in t topic, maar kan ook via PB.

Grtjs Jorien