E-reader ervaring gezocht..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 00:16

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 07:38

Fantabulouss schreef:
Bol.com is echt dom soms :+ ik zag op de site dat er nu 5-10 dagen levertijd staat bij de sony 650 ereader.. terwijl toen ik em bestelde 2-3 weken stond..
Dus ik ff bellen om te kijken of ik em dus ook eerder binnen ga krijgen..zegt die vent: mag ik je bestelnummer..dus ik noem mn nummer op ... zegt ie : mevrouw ik zie bij uw gegevens dat de levering gepland staat voor 28 mei...
Ik dacht echt..: ja duhh?! dat staat al op m'n bol.com account sinds ik em besteld heb... maar ik wil weten of hij dus nu eerder binnen komt omdat hij leverbaar is...nou dat kon die meneer me niet zeggen...
Lekkere klantenservice :+

Ik heb hetzelfde probleem, toen ik op de site keek een aantal weken terug was hij leverbaar over een aantal maanden, toen was hij in ene op voorraad, toen ik bestelde was de levertijd weer 2-3 weken en vorige week keek ik en was de reader niet meer leverbaar!
Nu staat hij idd tussen de 5 en 10 werkdagen.
Als ik op mijn account op bol.com kijk staat ook leverdatum 28 mei, ik denk dat ze alle bestellingen op die datum hebben gezet, kan het altijd meevallen.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 07:40

Rinske schreef:
En de douane heeft hem ook niet onderschept, deze keer ben ik dubbel mazzelkont denk ik :') .

Hij kwam toch uit Engeland?? Dan heb je die ellende toch niet???

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 09:21

Rinske, wat ben je aan het lezen? ;) Ik ben momenteel volledig verslaafd aan de Highlander serie van Karen Marie Moning <3 .

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 09:23

ingvdh schreef:
Ik heb hetzelfde probleem, toen ik op de site keek een aantal weken terug was hij leverbaar over een aantal maanden, toen was hij in ene op voorraad, toen ik bestelde was de levertijd weer 2-3 weken en vorige week keek ik en was de reader niet meer leverbaar!
Nu staat hij idd tussen de 5 en 10 werkdagen.
Als ik op mijn account op bol.com kijk staat ook leverdatum 28 mei, ik denk dat ze alle bestellingen op die datum hebben gezet, kan het altijd meevallen.

Ik heb goed nieuws gekregen vandaag :) hij is overgedragen aan tnt! :D dus ik krijg em vandaag of morgen binnen! :D kan niet wachten!! heb al een hoop boeken op m'n computer.. moet alleen nog ergens een leuk (en niet al te duur) hoesje bestellen! :) iemand tips?

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 11:00

Fanta; Arabella heeft ooit een linkje van deze site geplaatst, daar hebben ze echt hele leuke hoesjes (en andere dingen) voor leuke prijzen :D .

This_is_me

Re: E-reader ervaring gezocht..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 11:10

@FantaB.: Dat is goed nieuws!! Veel plezier er mee :D

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 11:17

Ik heb het hoesje inmiddels binnen en ben er super te reden mee. Ik heb het wel via Amazon.com besteld omdat ik de verkoper niet kon. Als het mis zou gaan, dan zou Amazon nog kunnen bemiddelen.
Dat is gelukkig niet nodig gebleken en de volgende keer zal ik het gewoon via hun site kopen.

Hebben jullie er trouwens ook zo'n last van dat de screenprotectors moeilijk erop te doen zijn? Bij de telefoon vind ik het veel makkelijker gaan.
De screenprotectors heb ik via eBay besteld, en de oplader ga ik over een paar dagen kopen via telecom lader.nl . Daar kost een huislader + autolader €15 .

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 12:16

Ik heb een screenprotector voor mijn telefoon en daar krijg ik dan het stickertje nooit meer af, geen gezicht :( . Daarom heb ik hem nog niet gekocht voor de Ereader.....

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 12:29

Oh daar heb ik geen last van, ik krijg ze er wel super af, maar bij de ereader past het gewoon te goed:p

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 14:32

Nou ik had al ruzie met die van mijn phone.... :(
Dus ik doe er geen één op mijn reader.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 14:39

Margee schreef:
Rinske schreef:
En de douane heeft hem ook niet onderschept, deze keer ben ik dubbel mazzelkont denk ik :') .

Hij kwam toch uit Engeland?? Dan heb je die ellende toch niet???

Nee, hij komt uit Amerika :j . 93 dollar was ie incl. verzendkosten. De waarde had ze zelfs op de envelop geschreven, maar ze hebben hem er toch niet tussenuit gehaald (gelukkig :P O:) ). Ik heb ook echt mazzel gehad denk ik met mijn aangekochte spullen van buiten Europa, ik heb nog nooit invoerrechten/btw hoeven betalen :o .

Er zit ook Wi-Fi op, dus ik kan ook surfen, alleen is de webpagina dan zwart/wit :P .

Vikki: ik ben nu nog een gewoon boek aan het lezen: Take a chance on me, van Jill Mansell. Ik heb er nog geen digitale versie van kunnen vinden helaas. Maar een geweldig boek!!

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 15:33

Dan heb je inderdaad mazzel, ik heb dat helaas niet meer met mijn paardenspullen uit Amerika....
Er is nu trouwens ook een digitaal boek van Cesar Millan.... lijkt me ook erg leuk.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 17:50

Fantabulouss schreef:
Ik heb goed nieuws gekregen vandaag :) hij is overgedragen aan tnt! :D dus ik krijg em vandaag of morgen binnen! :D kan niet wachten!! heb al een hoop boeken op m'n computer.. moet alleen nog ergens een leuk (en niet al te duur) hoesje bestellen! :) iemand tips?

Dan heb jij zeker een zwarte besteld? Mijn rode staat nu op leverdatum 27-5 een dag eerder -O-

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:09

Nee de zilveren :) Heb em gister binnen gekregen :) echt mooi ding! nu op zoek naar een hoesje! :)

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:46

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:51

Ik ga maar weer eens de media markt bellen, ik wacht al sinds eind januari en ze weten nog niks.
Wil mijn geld maar terug en dan bestel ik hem wel ergens anders := Was het ondertussen al bijna vergeten...

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 16:51

Das wel erg ja Elies! :+ gewoon bij bol.com bestellen, ik zou em 28 mei binnenkrijgen en heb em nu al :) moet je ook natuurlijk maar net geluk mee hebben, maargoed ;)
Welk hoesje heb jij erbij ?

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 20:56

Mijn vader heeft ook zijn ereader binnen :) hij heeft de sony650 rood(roze).
Haha ik vind het echt zo grappig :p ik heb er een en hij vond hem gelijk geweldig :p nu heeft hij er ook een.
Vandaag hebben we voor hem een hoesje besteld bij tuff-luv. Een screenprotector krijgt hij van mij en een oplader heeft hij al ( heb ik trouwens nu ook :) )

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 20:57

Ik heb een universele usb oplader..die kun je toch ook voor je ereader gebruiken? of niet := niet dat ik em opblaas ofzo :p

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 21:10

Ik heb van te voren de oplader van de iPhone geprobeerd en die van de Samsung, die deden het beide niet. Nu heb ik via telefoonlader.nl een thuislader + autolader gekocht voor €15.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 21:54

Fantabulouss schreef:
Ik heb een universele usb oplader..die kun je toch ook voor je ereader gebruiken? of niet := niet dat ik em opblaas ofzo :p

Even goed de specificaties lezen. Voor mijn bebook kon ik ook geen standaard oplader gebruiken.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:11

tamary schreef:
Even goed de specificaties lezen. Voor mijn bebook kon ik ook geen standaard oplader gebruiken.

Das gek! een vriendin van me heeft ook een bebook en die laad em wel op met een universele lader :)

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 08:19

Misschien per type verschillend??
Ik moet ook nog steeds een hoesje voor mn Irex maar heb er tot nu toe nog maar 1 kunnen vinden. Die vond ik eigenlijk niet zo mooi. En kost ook nog eens 50 euro...

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:15

Even een vraagje tussendoor, wat voor mappen hebben jullie op je e-reader om je boeken in in te delen? Ik kom er namelijk niet helemaal uit wat het makkelijkste is.