Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nagini schreef:Hey, mag ik hier even wat komen vragen.
Ik heb sinds vandaag een Samsung star Qwerty.. wel ff wennen zo na al mijn sony ericsons!
Máár weet iemand hoe ik dat muziek ding van de achtergrond kan krijgen? Ik heb toevallig wat muziek afgespeeld.. maar nu mag het ook wel weer van de achtergrond af. Zit er ook een stop knop op? Want anders krijg je dat icoontje boven dat muziek gepauzeerd is.
Én weet iemand of er een USB kabel voor te krijgen is?
Bedankt
MissPromiss schreef:Denk dat het een combinatie is kehdra, de star ondersteunt namelijk geen HSDPA dekking waardoor de internetsnelheid niet hoog is..
Gentlegiant schreef:ik zit met een hele brandende vraag!
Mijn telefoon trilt bij het aanraken van de toetsen, hoe zet ik dit uit?
Wil je geen trilsignaal als je je toetsen gebruikt, dan ga je eerst naar je gewone scherm. Druk dan op je volumetoets aan de zijkant van je scherm. Stel dan trillen in op 0. In Profiel Stil kun je dit niet aanpassen (hij geeft dan een "aflsuiten stille stand" waarschuwing), gebruik dus een ander profiel om deze optie in te stellen.
Ik heb dit ooit uitgezet maar ik weet echt niet meer hoe die aan moet heb het via dit dingetje gedaan bij dat ding staat mijn trillen op het hartst maar nog doet hij het niet
bij mijn andere star doet hij het wel maar ik weet niet hoe ik die daar aan heb gezet of dat die al aan stond ik vind het namelijk fijner als hij dit wel doet
Liefs
Sleeper schreef:Even tussendoor. De samsung star is best stevig. Hij is vandaag uit mijn jas op asfalt gevallen en vervolgens ging er 600 kilo opstaan. Behalve 3 putjes in het scherm doet ie het nog!
Ok er zit wel een beschermrubbertje omheenmaar dat is best veel wat hem overkomen is