gewoon, bij het tabblad foto's, map selecteren, en dan synchroniseren?
Uuuuh, doettie niet! Ik zie alleen twee draaiende pijltjes op mijn beeldscherm (niet op mijn pod) En hij BLIJFT maar aan het synchen!
d_ruiter
Geplaatst: 15-04-09 13:15
jah dat wist ik, maar ik heb dat Start to Run op mijn telefoon, maar die moet ik dan in mijn jaszak meenemen en omdat het nu natuurlijk veel te warm is om te rennen met zo'n jack aan moet ik hem de hele tijd vast houden... niet handig dus.. bij een ipod hoorde ik dat je er iets bij kunt kopen dat je hem aan je arm kunt dragen. Ook gaan mijn oordopjes telkens uit, dus vroeg ik me af of er bij de ipod misschien een ander soort oordopjes te koop zijn.
haha, nou als je het gevonden hebt hoor ik het van je
liedje89
Geplaatst: 15-04-09 13:21
je kan natuurlijk ook zo'n koptelefoon niet die dopjes zeg maar. zoeentje die echt over je hooft gaat met aan allebei de kanten een luisspreker net als die dingen van skullcandy. Die blijven wel goed zitten, maar is denk wel warm met rennen.(hoewel in de winter valt dat misschien nog wel mee)
EDIT: zie dat skullcandy zelf ook een sportmodel heeft, die is veel slanker en de oordingen zijn niet zo enorm.
hey, ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar zijn er hier mensen met een Creative Zen V plus die een idee hebben of je toevallig per abuis het schermpje kunt uitschakelen? want ofwel is dat gebeurd ofwel heb ik gewoon een kapotte mp3speler ik heb geen beeld meer namelijk, kan nog wel bladeren (maar dat gaat lastig omdat ik niet zie wat ik doe ) en muziek doet het ook nog prima.. alleen geen beeld
OP de site van apple staan er ook(van bose en sony vooral) wat maar die zijn aardig duur. maarja apple is zelf ook behoorlijk duur dus dat was te verwachten. Ik denk toch dat zo'n ding dat over je hoofd loopt bter blijft zitten dan dopjes. misschien van die dopjes die achter je oren haken zeg maar.
hunter87
Geplaatst: 17-04-09 11:25
ik hen een probleempje met mijn ipod. ik heb ooit gekregen lang lang geleden en gebruikte hem toen veel. hele poos in de kast gelegen, weer ff gebruikt tot vorige week. er staat muziek op, ik heb muziek geluisterd en dach tik zit achter de pc, laat ik hem eraan hangen. hij ging toen oranje knipperen. nu doet die dus helemaal niks meer... wat nu??
Moet je hem even resetten door de menu + middentoets ingedrukt te houden.
liedje89
Geplaatst: 17-04-09 11:34
Als itunes hem wel ziet kan je hem ook herstellen in itunes dan word hij opnieuw geinstaleerd. Maar als het resetten help is dat natuurlijk niet nodig.
(IK vind dat hoesje in die advertente hieronder echt heel mooi weet iemand of je dat ook in nederland kan kopen??(apple heeft wel iets wat erop lijkt maar die is lang niet zo mooi))
EDIT: zie hem nu ook in een nederlandse webwinkel heeft iemand ervaring met de winkel iTrendy?
horsedude: ik heb geen menu knop. ik heb de ipod shuffle, je weet wel die hele hele kleine.... heb hem al aan itunes gehangen maar niks vreemds te zien...
maar je kan hem dus ook niet herstellen in itunes? (ik heb zelf nog nooit een shuffle gehad dus dan weet ik het ook niet) bij mijn nano zit het naast het knopje updates zoeken.
hij contrleerd om de zoveel tijd automatisch naar updates volgens mij instaleerd die dan ook automatisch maar je kan ook tussen door handmatig laten zoeken. Maar volgens mij heeft dat niet zo heel veel nut, hij zoekt zelf regelamtig genoeg.
volgens apple is 4 uur de voledige laadtijd. Zat vandaag even te kijken hoe ik de levensduur van mijn batterij kon verlengen. het is ook goed voor je batterij om hem zo af en toe volledig op te laden. Apple adviseerd 1 keer in de maand. (in de eerste 2 uur laad hij zo'n 80 % van daarna gaat het steeds langzamer.
Ik heb een dock is ook heel handig. Het isnu alleen onhandig dat ik nu 2verschillende ipod's heb en dat dus iedere keer het voetje moet gaan verwisselen. Maar uren aan de comp is inderdaad zo onhandig.
@d_ruiter veel succes!
CoonArt
Geplaatst: 24-04-09 07:55
d_ruiter schreef:
yeahhhh k heb een ipod gekocht.. ipod shuffle.. nu nog uitzoeken hoe het werkt (A)
Zo'n ieniemienie podje? Ik heb 'm zien staan, en mén wat is die klein zeg! (struikel je haast over!)