dat is wel heeel erg intermittent… Val je wel snel van af… LOL Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Al is er maar 1 iets wat bezorgd.. toch handig als je eens echt geen zin hebt om te koken.. 

.
) ... Heb nu maar wat willekeurige mensen aangeschoten via google chat - want geen mail adressen of telefoonnummers - dat dit grapje me al meer heeft gekost dan ik in 3 maanden verdien met dit baantje (kan de huur namelijk niet opzeggen tot de hypotheek rond is). En net een boze notaris aan de lijn omdat ze kennelijk geen bericht hadden gehad dat we uitstel van financiering hebben en we dus nog geen bankgarantie hebben betaald.
.
ik denk altijd: het komt op de 1 of andere manier wel goed. Mijn man is daar een pak pessimistischer in. Dat stoort me wel eens!
Hier is het andersom: Ik ben realistisch (vind ik zelf
) en mijn man leeft onder het motto "Het komt wel goed". Zeker met projecten waar wat risico aan hangt (zoals jullie nieuwe huis) kan dat verschil van inzicht heel irritant zijn
Maar onderaan de streep balanceer je elkaar meestal juist goed uit, dus voor het resultaat zijn die twee benaderingen goed!

Doubtless schreef:Vraagje voor de verkopers: Ons huis is vrijdagavond te koop komen te staan & er zijn nu aardig wat bezichtigingen ingepland. Hebben jullie de ervaring dat er na de 1e dag nog veel mensen zich melden, of heeft de piek dan al wel contact opgenomen?