Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ann schreef:Zijn er hier meer mensen die bij Essent zitten en hun jaarrekening eerder krijgen dan normaal? Wij kregen deze altijd begin december en net zag ik via 'Mijn Essent' dat hij nu al wordt opgemaakt. Mijn verwachting is dat we daardoor eerder dan normaal een flinke tariefverhoging gaan krijgen voor de nieuwe periode... Essent is telefonisch niet bereikbaar momenteel...
Fitzroy schreef:Melia schreef:Ja dat hakt er zeker in, het was eerder 20 minuten dus er zit vooruitgang in. Ik kan hem ook niet overtuigen te minderen. Het is een soort van hobby zegmaar.
Ik kan me dat heel goed voorstellen. Ik vind het ook heerlijk om uitgebreid onder de douche te gaan. Dan maar wat meer gas.
Sharani schreef:Wij gaan voor een warmtepomp boiler, die is zuiniger dan een gewone elektrische. En in combinatie met zonnepanelen is het zeker goedkoper dan gas.
Mariska_28 schreef:Sharani schreef:Wij gaan voor een warmtepomp boiler, die is zuiniger dan een gewone elektrische. En in combinatie met zonnepanelen is het zeker goedkoper dan gas.
Heb je al een afspraak kunnen maken daarvoor? Hier in Drenthe is het erg lastig om überhaupt dit jaar nog een afspraak datum te krijgen voor langskomen en een offerte.. Laat staan een montage datum.
karrij schreef:Als je nog een vast contract hebt met een laag tarief dan voel je de prikkel ook (nog) niet om te minderen, maar zodra die omgezet dan denkt men er wel anders over.
Benzz schreef:Ik lees het vaker in dit topic, maar douchen jullie echt 2 a 3 keer per week? Ik zou gek worden, douche iedere dag en bij deze temperatuur 2 x per dag.
Fitzroy schreef:karrij schreef:Als je nog een vast contract hebt met een laag tarief dan voel je de prikkel ook (nog) niet om te minderen, maar zodra die omgezet dan denkt men er wel anders over.
Ik betaal al bijna 3 x zoveel voor mijn appartement als voor mijn vrijstaande huis. Maar een hobby mag geld kosten toch? Zeggen we dat niet ook van onze paarden
karrij schreef:Kan iemand in Jip en Janneke taal uitleggen wat die rel tussen die zijen sok van een Rob Jetten en de Gazprom gemeenten eigenlijk precies inhoudt?
Hoorde gister bij Veronica Inside , die Telegraaf verslaggever Wierd Duk er ook over , maar begreep er geen reet van, iemand hier wel?
MyWishMax schreef:Maar wat verbruikt een douche of bad bij jullie? Ik kan het in de app serieus niet eens terug vinden dat ik in bad ven geweest? Per dag zegt hij 0m3 en per uur een heel laag getal. De dag dat de schoonmaakster geweest was was wel 1m3, maar die kan niet meer verbruikt hebben als een bad?
Sowieso per uur komt er op tijdstippen verbruik naar boven dke ik niet kan plaatsendus ik betwijfel of het wel zo betrouwbaar is.