Morrie schreef:wat is DM?
Ook geeeeeeeen idee...
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
PSvanLot schreef:chanicha schreef:Ik doe een droge handdoek erbij, scheelt echt in tijd vind ik
Doe ik ook! Heb er een speciaal voor op de droger liggen.
Nu kan dat blijkbaar met die ballen ook. Ben benieuwd,
Overigens draait mijn beddengoed nooit in elkaar?
Telpeva schreef:DM is een drogisterij keten in Duitsland, grote winkels met spullen die je bij winkels als de Kruidvat, DA, Etos ook zou verwachten maar dan is de winkel een stuk groter, en vaak zijn de spullen goedkoper. De DM waar ik af en toe heen ga is zo groot als een supermarkt ofzo, dat is leuk winkelen!
https://www.dm.de/
Morrie schreef:ik heb ook 2 apparaten, maar de droger staat bovenop de wasmachine, vandaar dat ik combi schreef.
Als ik de was van de wasmachine in de droger doe, haal ik het ook helemaal uit elkaar en stapel ik het netjes losjes in de droger, maar het komt er (ook met de ballen) als 1 grote kluwe wasgoed uit
lieke2 schreef:PSvanLot schreef:Nooit aan gedacht dat het kan klitten!
Je wil echt niet weten hoe, zo enorm strak in elkaar gedraaid. Mijn droger is overigens ook pas een jaar of 3 oud en draait zowel links als rechtsom. Geen idee waar dit dan door komt. Mss niet vol genoeg met 1 hoes en onderlaken?
Banyu schreef:Hoe maken jullie een foaming badmat schoon?
Ik doe het nu wel met een kledingroller, gaat opzich wel goed, maar blijft toch altijd iets op zitten.
Het kan ook in de wasmachine, maar doe dat liever niet, heb ik wel bij de vorige gedaan, maar was niet zo'n succes, en deze is net nieuw... Dus vind ik dan eigenlijk zonde als ik heel eerlijk ben!
PSvanLot schreef:Nooit meer een foam badmat kopen?
Ik heb er een paar van stof en die gaan heel regelmatig door de wasmachine.
Banyu schreef:Hoe maken jullie een foaming badmat schoon?
Ik doe het nu wel met een kledingroller, gaat opzich wel goed, maar blijft toch altijd iets op zitten.
Het kan ook in de wasmachine, maar doe dat liever niet, heb ik wel bij de vorige gedaan, maar was niet zo'n succes, en deze is net nieuw... Dus vind ik dan eigenlijk zonde als ik heel eerlijk ben!