Die is leuk he ik heb hem zien staan in een winkel helaas budget technisch niet te doen
GDG
Geplaatst: 06-10-25 17:15
Yes, mijn pre-order voor de BDP serie 6 is gelukt. Hier nog mensen die ook een pre-order hebben geplaatst? Ze zijn zoals gewoonlijk aan de prijs maar zitten weer zulke mooie bij, weer iets om enorm naar uit te kijken
Voor diegenen die nog een intertoys bon hebben liggen, dit is de laatste week dat je m kan inleveren!
Ik heb mijn oog laten vallen op de Sherlock Holmes booknook. Zaterdag ben ik jarig, en er kwam gisteren een rammelende bol.com doos binnen op naam van mijn man. Ik heb goede hoop
De mensen die verlichtingssetjes hebben, waar kopen jullie ze? Ik heb rondgekeken bij lightailing.com, en zie daar voor (bv) Himeji 2 sets staan. De afbeeldingen en de tekst is nagenoeg identiek, maar de prijs niet. De ene set is Lightailing, de andere Briksmax. Enig idee waar het verschil in zit? Is de kwalitiet van Briksmax (veel) beter?
Nee inderdaad, daar had ik mijn kortingsbon voor bedacht, toen bleek dat intertoys m niet heeft Dus nu 'moet' ik nog voor €100 andere Lego bedenken.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 07-10-25 11:41
Lastige keuze dan of juist niet?
Shani_1984
Geplaatst: 11-10-25 10:05
Hier een kadootje van mijn man en kinderen gekregen omdat ik het afgelopen half jaar enorm veel ellende mee heb gemaakt . Rivendell stond al heel lang op mijn lijstje Ben nu op de helft. Als ik helemaal klaar ben zal ik weer even foto’s maken en plaatsen
GDG
Geplaatst: 11-10-25 11:17
Heerlijk Shani! Dat is geen klein cadeautje . Mooie set ook voor dit jaargetijde, met die herfstkleuren.
Bij intertoys is de T-rex fossiel in de aanbieding. Gelijk besteld, daar was ik voor aan het sparen. Op een paar centen na had ik het hele bedrag van de aanbieding.