Dat is een goede tip, zal eens kijken wat voor kruidenmix ik kan maken van de gedroogde kruiden en groenten die ik heb.Brainless: Dank je wel

DuoPenotti: Dank je wel

mysa: Dank je wel
Ik ga dat zeker proberen met een kruidenmix8nnemiek Dank je wel
Wat jammer dat het niet wilde kiemen, Als de post naar nederland niet zo duur was geweest had ik je graag wat zaadjes toegestuurd, maar ik kan je in ieder geval de naam van de soort geven. "Bear paw" heet het en deze soort heeft vrij korte kolven die gedeeld zijn in de top, vandaar de naam denk ik
. Ik ben nu sokken aan het breien en ik spin ook mijn eigen garen met wol van een bevriend "homesteader" uit de buurt.
Bopje: Dank je wel

jeetje77: Dank je wel
Prairy Geduld, geduld
Denk maar zo hoe langer het duurd hoe beter het boek
Hoop ik
Hevonen Dank je wel

Mando Dank je wel

pmarena Gewone meelmais pelt makkelijk als zoete mais heb ik het idee. Meel mais kun je er als ware gewoon afwringen met je handen...
De kippen scharrelen een heel deel van het jaar hun eigen kostje bij elkaar maar voor de winter kopen we nu nog voer maar ik hoop dat we volgend jaar al een deel graan voor ons en hun zelf verbouwd te hebben op de "akker".
Ceetje_boktDank je wel

officeDank je wel

Sharani Dank je wel
CayenneDank je wel

Victory-BoyDank je wel
Dat is een goede tip! Dat ga ik volgend jaar zeker proberen 
JudithO Dank je wel
Ik had denk ik een kleine 20 planten staan en een kleine kilo aan popcorn. Maar dit jaar deed de mais het heel slecht doordat er een mol onderdoor was gegraven en de koude juli maand. Ik denk in een goed jaar zou het wel het dubbele moeten kunnen geven. Op dit moment staat er nog prei, kool, snijbiet en selleri in de tuin. De rest is allemaal al geoogst. Hoe gaat het met jullie tuin?
8nnemiek Dat doe ik met meelmais ook altijd maar helaas wilde dat niet bij deze soort

Bij mij komt er elk jaar vanzelf vanalles op
een update!!

Heb nu van afgelopen jaar even alles teruggelezen.