Repareren is bijna even duur als een nieuwe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silvia schreef:GV nog wat… vanochtend mij Apple Watch laten vallen en nu zit er een barst in het scherm![]()
8nnemiek schreef:Silvia schreef:GV nog wat… vanochtend mij Apple Watch laten vallen en nu zit er een barst in het scherm![]()
Ah zonde zeg!
Heb je al eens gekeken wat het bij zo'n kleine reparatie-winkeltjes in de buurt kost?
Of, als je handig bent, kun je een redelijk goedkoop scherm kopen via Ali en met de beschrijving op iFixit zelf de reparatie doen.
Roosch schreef:Ik heb mijn Venu 2S toen voor 269 gekocht in de Puntenwinkel van ING. Ik ben er wel dusdanig tevreden mee dat ik dat bedrag er wel voor over zou hebben maar veel duurder zou ik ook niet uit willen geven aan een horloge inderdaad.
Ik zie hem nu niet meer in de Puntenwinkel staan helaas.
Ik heb toen ook naar de Vivoactive gekeken maar die was qua specificaties toch minder. M'n vriend had zich er nog beter in verdiept en zei toen dat ik voor dat verschil in geld toch beter voor de Venu 2S kon gaan dus dat heb ik gedaan.
Wellicht is er met Black Friday nog een leuke actie? Duurt nog wel even.
iirrssjjee schreef:Ik gooi t even erin; ik was super blij met mijn garmin venu. Helaas kreeg deze wat probleempjes en heb ik m opgestuurd voor reparatie. Kreeg net bericht dat het defect niet te repareren valt en dat ik mn geld als tegoed terug krijg. Nu is dat horloge niet meer te koop op Coolblue.... De venu 2 is ruim €100,- duurder... Heeft iemand een goede vergelijkbare voor een bedrag van rond de €233,-?
Eisen;
- GPS zonder telefoon verbinding
- wokouts erin kunnen zetten
- Berichten ontvangen en liefst ook kunnen reageren
- scherm goed leesbaar in de zon
Needje schreef:Nou wie jij niet elke dag wil laden moet je sowieso wegblijven bij Apple Watches