Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leonie87 schreef:Toch wel grappig dat brego alles sloopt maar geen vriendjeslove it!
Inney schreef:Dat wordt straks wel jaloers terugkijken op de foto's met het mooie weer wanneer het straks weer echt herfstweer is haha.
sporten schreef:Geweldig hoe jullie alles doen, prachtig zo, hoe gaat met het klein jonge kitten en wat zijn die hangoor konijnen schattig
cheybinky schreef:Ik volg het nu pas, maar heb het hele topic gelezen in 2 weken... heerlijk
Lys_PPA schreef:Leuke update weer.. bij het zien van de bloemetjes, zonnetje (oke en die ene dag regen) krijg ik nu alweer heimwee naar de zomer*kijkt ondertussen naar buiten, non-stop regen*
En tamme in western outfit, staat m goed!
miicchhellee schreef:OMG die kleintjes!![]()
Als je binnenkort een voedstertje hebt waar je afscheid van wil en kan nemen mag je mij altijd een berichtje sturen!
BarbaraNova schreef:Brego wil gewoon ook een hondenvriendje Natas
Malenka schreef:BarbaraNova schreef:Brego wil gewoon ook een hondenvriendje Natas
Ik denk dat Daran maar eens op visite moet komen.![]()
[ [url=m/4UmfGZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zonder grappen, lijkt me dat heel leuk. En ik heb nog staan dat ik een keer zou komen kijken voor de inrichting van het erf.
Prairy schreef:Malenka schreef:Zonder grappen, lijkt me dat heel leuk. En ik heb nog staan dat ik een keer zou komen kijken voor de inrichting van het erf.
Natas, zeker haar laten langskomen, ik ben altijd jaloers op haar tekeningenEn ze weet nog veel meer van plantjes dan ik
Malenka schreef:![]()
jeetje... Wat een complimenten.
zonnebloem18 schreef:Waar moet je beginnen met een reactie op deze update?
Konijntjes![]()
![]()
![]()
![]()
Katjes![]()
![]()
![]()
Paardjes![]()
![]()
![]()
Dat jullie überhaupt nog tijd over hebben om te werken. Die kast past ook echt perfect bij het sfeertje in jullie huis. Ik snap wel dat je meteen verkocht was. Gaaf servies ook, ik kende dat helemaal niet. Dije heeft gewoon zijn eigen servies.
Prairy schreef:Aaahhh die foto van Storm in die pot!
Lys_PPA schreef:Ohh weer zoveel leuks in je update!
Zelf hooien, daar zou ik ook echt van kunnen genieten... Julie zien eruit als net zo'n bezig stel als mn vriend en ik alleen hebben wij niet zoveel grond en iets minder beestjes.. Is het een beetje te doen zoveel grond bijhouden en ook nog de paarden, werk, katten, hond en konijntjes?Hoevaak rij je je paarden ongeveer per week etc?
En die kat in die potzelfs een niet-kattenmens vind zoiets nog schattig!
Dije en het samen kunnen rijden met je vriend blijft prachtig.
Robijntjah schreef:Oh dat is zo herkenbaar, dat 1 van ons uitvalt is echt mijn grootste nachtmerrie
Toevallig hebben we laatst voor het eerst in heeeeele lange tijd (sinds we ons huis hebben) eens een weekend niets gedaan (na de bruiloft). En dan ren je daarna meteen achter de feiten aan inderdaad
Maarrr stapje voor stapje komen we er wel en er kan niets tegenop om je paarden uit het raam te kunnen zien staan
Mer1980 schreef:OMG inderdaad nijntjes, katjes en paardjesLOVE IT!!!!! heerlijke update
Prairy schreef:Als ik uitval heeft Olaf minder een probleem dan als hij uitvalt... Ik heb meestal redelijk energie, maar wat hij elke week aan klusjes doet en dan ook nog grotendeels het huishouden en fulltime zzp, ik weet soms echt niet waar hij de energie vandaan haalt
Gelukkig zegt hij regelmatig dat ik niet hoef te proberen om zijn tempo aan te houden, dan was ik echt al dood neergevallen of in het gesticht beland haha
Prairy schreef:Ik doe ook al het denk- en uitzoek werkHaha, dat werkt bij ons ook het beste inderdaad. Al heb ik wel te horen gekregen dat, zodra we zelf paarden hebben, ik verantwoordelijk ben voor de dagelijkse verzorging.
In ruil daarvoor hoef ik dan niet meer te gaan werken. Vind ik dus best een goeie deal
Solleke_Noah schreef:Pfff dames, als ik jullie zo bezig hoor word ik echt jaloersals ik zelf de kettingzaag of grondboor hier niet bovenhaal, gebeurd er niks
![]()
Leuke update TS, je konijntjes zijn super snoezig maar je jonge poesje wint wel, wat een schatjeen de eerste keer eigen hooi is leuk he! Wij waren daar ook zo trots op.