[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 15:40

Wat een heerlijke update <3 wat staan ze er toch goed bij en die nijntjes <3

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 16:10

Wat een harmomie bij jullie haha! Alle dieren (en mensen :+ ) vinden elkaar lief :D

Hele leuke update weer! Dat wordt straks wel jaloers terugkijken op de foto's met het mooie weer wanneer het straks weer echt herfstweer is haha.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 23:42

Toch wel grappig dat brego alles sloopt maar geen vriendjes <3 love it!

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 11:16

Geweldig hoe jullie alles doen, prachtig zo, hoe gaat met het klein jonge kitten en wat zijn die hangoor konijnen schattig <3

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 11:43

Ik volg het nu pas, maar heb het hele topic gelezen in 2 weken... heerlijk :)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-20 15:21

Wat een overweldigend aantal superleuke reacties!!! :D :):) Word ik blij van <3
Vind het ook zo bijzonder en leuk om te lezen dat iedereen zo blij wordt van onze verhalen :D :+:

leonie87 schreef:
Toch wel grappig dat brego alles sloopt maar geen vriendjes <3 love it!

Haha dat zeg je heel goed :P Brego kan ik hier de laatste tijd wel achter het behang plakken... maakt zóveel kapot en peert 'm elke keer uit onze tuin (alsof 't niet genoeg ruimte is.... _-:( ), ondanks allerlei voorzorgsmaatregelen... dus om hier dan te horen dat iedereen 'm zo leuk vindt is wel grappig :') Ben meermaals per dag in staat om te zeggen: kom 'm maar halen dan _O- Maar voor alle andere diertjes is hij wel echt héél erg lief :+: Hij speelt ook ontzettend leuk met Storm :D

Inney schreef:
Dat wordt straks wel jaloers terugkijken op de foto's met het mooie weer wanneer het straks weer echt herfstweer is haha.

Dat gaat inderdaad wel even heimwee geven denk ik _O- Al krijgen we vast ook nog een paar mooie herfstdagen :D

sporten schreef:
Geweldig hoe jullie alles doen, prachtig zo, hoe gaat met het klein jonge kitten en wat zijn die hangoor konijnen schattig <3

Kleintje gaat echt ontzettend goed! <3 Hij (denk ik inmiddels te kunnen zien....) heeft z'n oogjes al open en probeert een beetje te lopen :') Wat 'm nog niet heel goed afgaat haha, hij heeft momenteel ook echt een gummienek _O- Maar Storm ligt regelmatig bij Snow en baby in de doos :+: Superlief! En Snow sleept 'm momenteel overal mee naartoe, dus pasgeleden werd ik 's ochtends wakker gemaakt met een baby op bed :') Gisteravond hebben we samen op de bank gelegen en toen ging ze 'm nog melk geven ook, op schoot (!!), zo bijzonder <3 <3 Ze vertrouwt Storm en mij volledig <3

Zo liggen ze vaak naast mij als ik thuis aan 't werk ben :D

Afbeelding

Veilig bij mama <3

Afbeelding

cheybinky schreef:
Ik volg het nu pas, maar heb het hele topic gelezen in 2 weken... heerlijk :)

Wauw dan heb je lekker doorgelezen! :D Welkom en leuk dat je blijft hangen :+:

De babykonijntjes gaan ook echt goed gelukkig <3 Altijd maar weer afwachten bij een eerste nestje van moeders..

Afbeelding

Ben zó benieuwd naar de kleurtjes weer :D

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 10:34

Leuke update weer.. bij het zien van de bloemetjes, zonnetje (oke en die ene dag regen) krijg ik nu alweer heimwee naar de zomer *kijkt ondertussen naar buiten, non-stop regen ;( *
En tamme in western outfit, staat m goed!

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 11:46

OMG die kleintjes! <3 <3
Als je binnenkort een voedstertje hebt waar je afscheid van wil en kan nemen mag je mij altijd een berichtje sturen!

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 11:57

Brego wil gewoon ook een hondenvriendje Natas :)

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 12:48

BarbaraNova schreef:

Ik denk dat Daran maar eens op visite moet komen. :o

Afbeelding

Zonder grappen, lijkt me dat heel leuk. En ik heb nog staan dat ik een keer zou komen kijken voor de inrichting van het erf. :D

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 13:00

Malenka schreef:
Zonder grappen, lijkt me dat heel leuk. En ik heb nog staan dat ik een keer zou komen kijken voor de inrichting van het erf. :D

Natas, zeker haar laten langskomen, ik ben altijd jaloers op haar tekeningen :D En ze weet nog veel meer van plantjes dan ik ;)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-20 14:22

Lys_PPA schreef:
Leuke update weer.. bij het zien van de bloemetjes, zonnetje (oke en die ene dag regen) krijg ik nu alweer heimwee naar de zomer *kijkt ondertussen naar buiten, non-stop regen ;( *
En tamme in western outfit, staat m goed!

Nou erg hè!! Al is het vandaag volgens mij wel weer aardig.. maar over het algemeen de afgelopen dagen, pfff...
Jaa dankjewel <3 Tamme staat alles goed :') :+:

miicchhellee schreef:
OMG die kleintjes! <3 <3
Als je binnenkort een voedstertje hebt waar je afscheid van wil en kan nemen mag je mij altijd een berichtje sturen!

Haha is goed! :D Ben benieuwd wat het geslacht wordt van deze kleintjes <3

BarbaraNova schreef:

Haha, ik wil niets liever dan er nog (meer dan) een hond bij <3 Maar mijn idee was dat Brego eerst ff wat meer volwassen moest worden _O- Nog maar 's over nadenken :D

Malenka schreef:
BarbaraNova schreef:

Ik denk dat Daran maar eens op visite moet komen. :o

[ [url=m/4UmfGZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaaa Daran!! <3 <3 Die mag wel gelijk blijven ook :+: Knappe vent <3
Zou het héél leuk vinden als je eens langskomt :D En ik kom ook zéker bij jullie kijken straks!! _/-\o_

Prairy schreef:
Malenka schreef:

Natas, zeker haar laten langskomen, ik ben altijd jaloers op haar tekeningen :D En ze weet nog veel meer van plantjes dan ik ;)

Haha jaa die tekeningen!! :~ Die vind ik ook altijd fantastisch! :+:
Leuk leuk! :+: :D

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 15:17

:= :o jeetje... Wat een complimenten.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-20 12:22

Malenka schreef:
:= :o jeetje... Wat een complimenten.

En allemaal terecht :D :D

Weer een weekje verder! 22 t/m 28 juni... ohhhh wat verlang ik terug naar die tijd :P
De week goed begonnen door de weide te laten maaien :D Paarden kijken hun ogen uit! :oo

Afbeelding

Afbeelding

Mooie opbrengst zo voor de eerste keer!! +:)+

Afbeelding

De babykonijntjes voor het eerst serieus op de foto gezet :D

Afbeelding

En voor het eerst eens goed het nest checken, samen met moeders <3

Afbeelding

Wat een knappies allemaal, maar Nibit is hier toch al de knapste <3 :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lekker spul :+:

Afbeelding

Toff een nieuwe doos gegeven, die is weer gelukkig :D :+:

Afbeelding

En de twee witjes kun je nu eindelijk wat beter uit elkaar gaan houden. De kleine lichte is King en degene met de donkere vlek op de rug is Minty. Nu is ze zo'n beetje volledig die kleur :P

Afbeelding

Ook deze meneer groeit gestaag door, lekkerdiertje <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De anderen kunnen het steeds wat beter met 'm vinden, gelukkig maar!

Afbeelding

En deze week voor het eerst naar de dierenarts. Vond ie maar wat leuk :P Helemaal niet spannend, en als kers op de taart krijg je er ook nog 's snoepjes!! Dat er een wormenpilletje tussen lag, heeft ie niet eens gemerkt _O-

Afbeelding

Snow deze week krols... dus binnenhouden... maar, tóch weten te ontsnappen door het kleinste raampje in het hele huis, die we vergeten waren dicht te doen.. en die katers hebben dat maar wát goed door. Het hele jaar zie je ze niet.. en ineens zwermen ze rond het huis.... dus dit zou zomaar de vader van ons baby-katje van nu kunnen zijn...... :D

Afbeelding

Van alle jonkies naar de oudjes :P Wilg begint toch wel goed grijs te worden!! :oo Maar het staat d'r zo goed <3

Afbeelding

Even samen staan, ook geen probleem voor dit heerlijke stel :+:

Afbeelding

M'n bloemenperkje begint nu wel heel mooi te worden <3

Afbeelding

En ander mooi spul <3 :D :+:

Afbeelding

Uiteraard ook weer even Kevin z'n kookkunsten delen, wat bof ik toch met zo'n kok in huis :D :9

Afbeelding

En dan kunnen we ook nog 's samen rijden :D :+:

Afbeelding

Afbeelding

Oefenen gaat ontzettend goed!! Wat heeft Kevin al sprongen gemaakt zeg.. van het begin tot dit filmpje, maar ook van dit filmpje tot nu! :oo _/-\o_
En wat is Splashy toch lief voor 'm... :+:

Lieve JayJay <3

Afbeelding

Gelijk maar een pedicure behandeling geven...

Afbeelding

En lekker wat grasjes snacken :9

Afbeelding

Zodat de volgende klant voor de pedicure behandeld kan worden, Tamme <3

Afbeelding

Het is toch wel héél erg warm.. en aangezien we toch niet op vakantie mogen/kunnen, hebben we ons eigen vakantieadresje maar gemaakt... Playa del Zundert :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een cocktail hoort daar natuurlijk ook bij.. maar deze even niet aan het strand genuttigd, want er zijn babykonijntjes om naar te kijken :D :+: Dus voor het konijnenhok plaatsgenomen en heerlijk genoten <3

Afbeelding

Brego maakt ze wel mak..... :roll: :') :=

Heb ik ooit mijn konijnenhok wel 's laten zien? Zie hier... een oude volière, bestaande uit 3 hokken, nogmaals opgedeeld om m'n nijntjes te huisvesten <3

Afbeelding

Kijk 's hoe goed ze groeien! :oo

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook weer heerlijk met Dije aan de slag gegaan :D
Rondje longeren met wat meer ruimte dan in z'n eigen paddock +:)+

Voor het eerst zelf erop!! Wat leuk is dat toch altijd <3

Afbeelding

Afbeelding

Gelijk ook maar los, want het voelt zo vertrouwd!

Afbeelding

En ik ook een drafje :D

Afbeelding

Die ook maar gelijk los _O- Wat een heerlijk dier :+:

Afbeelding

Zo grappig om dat onwennige nog weer terug te zien. Soms denk ik dat we helemaal nog niet zo ver zijn met het trainen van Dije, maar als ik dan deze filmpjes weer terug zie is het toch alweer een stuk stabieler geworden <3 Het hoeft ook allemaal niet snel, maar het is wel leuk om de vooruitgang te zien :D Sturen vind ie toch zo raar, zoals je op het filmpje ook kan zien :')

Trots!!! :+: :D <3

Afbeelding

Als dank heeft ie een mooie bloem gekregen :') <3

Afbeelding

Op Facebook kwam ineens wel een heel toffe kast voorbij... dus even puzzelen/rekenen/opmeten en daar gingen we, toch wel handig zo'n pick-up :D Bak open en schuiven maar! +:)+ Dus toen hadden we ineens onze eerste kast.. ja, je leest 't goed :') We hadden helemaal nog geen kast in huis, nergens.. nu 1, en nog steeds 1 :') Maar wat is die opbergruimte handig zeg!!! :D _/-\o_

Afbeelding

Lekker inruimen :D Eindelijk kan m'n Wiebe van der Zee servies uit de doos en mooi uitgestald <3

Afbeelding

En verder aangekleed :D Zo gezellig ook!! :+: Blij mee :D

Afbeelding

Afbeelding

Voor de gelegenheid ook maar weer 's opgeruimd :')

Afbeelding

Naast een nieuwe kast, ook deze deurstoppers gevonden.. vind ze zo stoer!! _/-\o_

Afbeelding

De pot moest even wachten op z'n plantje.. en jahoor, dan kun je hier op wachten natuurlijk :') Het was toch de hond in de pot vinden....? :')

Afbeelding

Afbeelding

Wat verlang ik terug naar de avonden dat je na het werken, en al je klusjes thuis nog even de tijd had om je paard op te zadelen en een ritje te maken :+:

Afbeelding

Afbeelding

Tamme vond het te warm in z'n masker denk ik... even een extra luchtgaatje gemaakt :')

Afbeelding

Vlinder in huis :(:) Maar wel zo mooi <3

Afbeelding

En toen was het eindelijk zover...
Gras is (meermaals van de week natuurlijk) geschud..

En gerugd!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pakken gemaakt! :D

Afbeelding

Jeeehh

Afbeelding

Afbeelding

Ons eerste hooi van eigen land! :D

Afbeelding

En naar binnen gebracht! Door onze fantastische buurman :+: Zonder hen zou ons leven toch een stuk lastiger zijn :=

Afbeelding

Afbeelding

Ze groeien echt veeeeel te hard... maar wat zijn ze nu leuk zeg!!! <3 Met twee weken oud zie je al goed dat 't daadwerkelijk konijntjes zijn, maar ze hebben nog wel de hele extra ultra schattige baby-uiterlijkjes <3 :+:

Afbeelding

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 12:45

Waar moet je beginnen met een reactie op deze update?

Konijntjes <3 <3 <3 <3
Katjes <3 <3 <3 <3
Paardjes <3 <3 <3 <3

Dat jullie überhaupt nog tijd over hebben om te werken. Die kast past ook echt perfect bij het sfeertje in jullie huis. Ik snap wel dat je meteen verkocht was. Gaaf servies ook, ik kende dat helemaal niet. Dije heeft gewoon zijn eigen servies.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 13:23

Aaahhh die foto van Storm in die pot!

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 13:30

Ohh weer zoveel leuks in je update!

Zelf hooien, daar zou ik ook echt van kunnen genieten... Julie zien eruit als net zo'n bezig stel als mn vriend en ik alleen hebben wij niet zoveel grond en iets minder beestjes.. Is het een beetje te doen zoveel grond bijhouden en ook nog de paarden, werk, katten, hond en konijntjes? :') Hoevaak rij je je paarden ongeveer per week etc?
En die kat in die pot <3 zelfs een niet-kattenmens vind zoiets nog schattig!

Dije en het samen kunnen rijden met je vriend blijft prachtig.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-20 14:43

zonnebloem18 schreef:
Waar moet je beginnen met een reactie op deze update?

Konijntjes <3 <3 <3 <3
Katjes <3 <3 <3 <3
Paardjes <3 <3 <3 <3

Dat jullie überhaupt nog tijd over hebben om te werken. Die kast past ook echt perfect bij het sfeertje in jullie huis. Ik snap wel dat je meteen verkocht was. Gaaf servies ook, ik kende dat helemaal niet. Dije heeft gewoon zijn eigen servies.

Haha :D :+: <3
Nou.... dat werken wordt steeds lastiger _O- Maarja.... je moet iets doen om dit te kunnen bekostigen :') Ja hè <3 Ik ben er nog steeds zo'n fan van die kast!!
Brego en de katten ook.... _-:( Brego vond het hoekje blijkbaar te onweerstaanbaar en heeft 'm eraf geknabbeld, en de katten kunnen er heel goed hun nagels aan scherpen.... _-:( waar doe je 't soms voor.... :7 :')
Ja dat servies is leuk hè! Reclame-voice aan.. Hij heeft ze ook in bonte paarden en koeien :D En misschien (inmiddels) nog wel weer wat ik niet weet :P En niet alleen servies maar ook mooie schilderijen en ander keukenspul :D :P Reclame-voice uit :')

Prairy schreef:
Aaahhh die foto van Storm in die pot!

Haha jaaa, te schattig :+:

Lys_PPA schreef:
Ohh weer zoveel leuks in je update!

Zelf hooien, daar zou ik ook echt van kunnen genieten... Julie zien eruit als net zo'n bezig stel als mn vriend en ik alleen hebben wij niet zoveel grond en iets minder beestjes.. Is het een beetje te doen zoveel grond bijhouden en ook nog de paarden, werk, katten, hond en konijntjes? :') Hoevaak rij je je paarden ongeveer per week etc?
En die kat in die pot <3 zelfs een niet-kattenmens vind zoiets nog schattig!

Dije en het samen kunnen rijden met je vriend blijft prachtig.

Dankjewel :D :D

Jaa, dat was zo leuk!! In principe is dat niet ons doel om te blijven doen, want ik wil gewoon de paarden erop laten lopen en dan hebben we niet genoeg wei om ook nog te hooien, maar nu is het gras toch nog niet sterk genoeg om de paarden erop te zetten +:)+ Weer een leuke ervaring rijker :D
Maar... het is lastig te doen :7 Tenminste... zeker nu we nog zoveel aan het (ver)bouwen, uitdenken en opzetten zijn... daar gaat nu zoveel tijd in zitten. Als we normaalgesproken 'alleen' fulltime zouden werken, en daarnaast onderhoud en verzorging hebben (en hulp van paps en mams :D ) is 't wel te doen.. maar als Kevin een week ziek wordt, of erger, ben ik wel echt de banketstaaf.. en andersom.. :7

Ik rijd een paar dagen in de week... meestal 2-3-4 dagen, ook afhankelijk van het weer _O- Dan pak ik vaak Jay en/of Tamme. Soms rijd ik er dan 1 op de 'rijd-dag' en soms allebei een rondje :D Dije doe ik hoogstens 2-3x in de week en dan zit daar ook longeren tussen. Soms een keertje lekker wandelen extra :D Maar soms ook weken niks. En met sommige ritjes rijdt Kevin mee op Splash, die rijd ik nog amper. Lastige nu is dat Tamme en Splash in 'de bak' staan en ik daardoor vaak m'n motivatie om te trainen al kwijtraak als ik denk aan al het verplaatsen om lekker te kunnen rijden :') De bak is daardoor ook gewoon qua ondergrond niet ideaal. Dus ik kan niet wachten tot we de bak gewoon echt netjes hebben en kunnen houden _/-\o_ Zo kan ik ook niet wachten tot ze gewoon lekker op hun uiteindelijke plekjes staan en ik ze makkelijk kan pakken, poetsen, zadelen.. niet meer hoef te pielen :D Gelukkig kunnen alle paarden er goed tegen! Maar als ik dus een keer wil lessen met Jay, wat altijd behoorlijk intensief is, moet ik daar wel naartoe werken/trainen.. kan 'm nu niet uit z'n paddock plukken en naar les gaan, dat zou niet zo best zijn := Zo houd ik het ook altijd bij ritjes van 30-90 minuten, niet veel langer.. want ook dat zou ik dan eerst weer opbouwen.. Voor nu gaat 't prima zo, en is iedereen gelukkig, maar ik hoop wel meer/beter te kunnen gaan trainen in de toekomst :D

Om nog meer in de 'ahhh-vibe' te blijven... van m'n nieuwe nestje gisteren ook foto's gemaakt <3 Wat is deze ook weer bijzonder... ben zo benieuwd naar de uiteindelijke kleurtjes!! :+: Nestje van Noga:

Afbeelding

En alle baby's afzonderlijk :D Op volgorde van hierboven v.l.n.r. :P :+:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 14:49

Oh dat is zo herkenbaar, dat 1 van ons uitvalt is echt mijn grootste nachtmerrie :=

Toevallig hebben we laatst voor het eerst in heeeeele lange tijd (sinds we ons huis hebben) eens een weekend niets gedaan (na de bruiloft). En dan ren je daarna meteen achter de feiten aan inderdaad _O-

Maarrr stapje voor stapje komen we er wel en er kan niets tegenop om je paarden uit het raam te kunnen zien staan <3

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 14:52

OMG inderdaad nijntjes, katjes en paardjes <3 LOVE IT!!!!! heerlijke update ;)

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 15:08

Als ik uitval heeft Olaf minder een probleem dan als hij uitvalt... Ik heb meestal redelijk energie, maar wat hij elke week aan klusjes doet en dan ook nog grotendeels het huishouden en fulltime zzp, ik weet soms echt niet waar hij de energie vandaan haalt :')

Gelukkig zegt hij regelmatig dat ik niet hoef te proberen om zijn tempo aan te houden, dan was ik echt al dood neergevallen of in het gesticht beland haha

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-20 15:58

Robijntjah schreef:
Oh dat is zo herkenbaar, dat 1 van ons uitvalt is echt mijn grootste nachtmerrie :=

Toevallig hebben we laatst voor het eerst in heeeeele lange tijd (sinds we ons huis hebben) eens een weekend niets gedaan (na de bruiloft). En dan ren je daarna meteen achter de feiten aan inderdaad _O-

Maarrr stapje voor stapje komen we er wel en er kan niets tegenop om je paarden uit het raam te kunnen zien staan <3

Oh wat fijn om te horen dat die angst niet zo gek is en ik hier niet alleen in ben :=
Maar inderdaad, even een avondje op de bank zitten en filmpje kijken, terwijl je overdag door werk ook niets hebt kunnen doen door werk.... zit er écht niet in _O- Maar ook inderdaad: als je dan in je pyjama tóch nog even dat mandarijntje gaat brengen voor het slapen gaan en je wordt verwelkomd door gemurmel, is m'n dag alweer helemaal goed :+:

Mer1980 schreef:
OMG inderdaad nijntjes, katjes en paardjes <3 LOVE IT!!!!! heerlijke update ;)

Hihihi :D :D

Prairy schreef:
Als ik uitval heeft Olaf minder een probleem dan als hij uitvalt... Ik heb meestal redelijk energie, maar wat hij elke week aan klusjes doet en dan ook nog grotendeels het huishouden en fulltime zzp, ik weet soms echt niet waar hij de energie vandaan haalt :')

Gelukkig zegt hij regelmatig dat ik niet hoef te proberen om zijn tempo aan te houden, dan was ik echt al dood neergevallen of in het gesticht beland haha

Whaha ja... dat is hier ook wel _O- Ik hou Kevin ook écht niet bij... ik doe al het denk-werk zeg ik altijd maar :') Als hij weer in de regen, door de blubber, met zware hooinetten aan het sjouwen is, en ik m'n volgende nieuwe dekje het beste graszaad aan het uitzoeken ben := Belangrijke dingen!!! :') In het gesticht ook echt _O-

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 16:02

Ik doe ook al het denk- en uitzoek werk :D Haha, dat werkt bij ons ook het beste inderdaad. Al heb ik wel te horen gekregen dat, zodra we zelf paarden hebben, ik verantwoordelijk ben voor de dagelijkse verzorging.

In ruil daarvoor hoef ik dan niet meer te gaan werken. Vind ik dus best een goeie deal :P

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 16:22

Pfff dames, als ik jullie zo bezig hoor word ik echt jaloers :') als ik zelf de kettingzaag of grondboor hier niet bovenhaal, gebeurd er niks :')

Leuke update TS, je konijntjes zijn super snoezig maar je jonge poesje wint wel, wat een schatje <3 en de eerste keer eigen hooi is leuk he! Wij waren daar ook zo trots op.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-20 17:46

Prairy schreef:
Ik doe ook al het denk- en uitzoek werk :D Haha, dat werkt bij ons ook het beste inderdaad. Al heb ik wel te horen gekregen dat, zodra we zelf paarden hebben, ik verantwoordelijk ben voor de dagelijkse verzorging.

In ruil daarvoor hoef ik dan niet meer te gaan werken. Vind ik dus best een goeie deal :P

Oh daar zou ik ook voor tekenen! _/-\o_ :D Mits het modderprobleem tegen die tijd is opgelost :')

Solleke_Noah schreef:
Pfff dames, als ik jullie zo bezig hoor word ik echt jaloers :') als ik zelf de kettingzaag of grondboor hier niet bovenhaal, gebeurd er niks :')

Leuke update TS, je konijntjes zijn super snoezig maar je jonge poesje wint wel, wat een schatje <3 en de eerste keer eigen hooi is leuk he! Wij waren daar ook zo trots op.

Haha ahh, arme jij... maar, ik vind dat dan wel weer heel erg stoer _/-\o_ 8-) En daar ben ik dan weer jaloers op :D
Jaaa, dat is ook wel écht een schatje.. niet alleen qua uiterlijk <3 Al is ie op 't moment best een beetje lelijk := Oogjes net open, maar staan nog alle kanten op _O- :')