Jes, dank je wel! Kon de site niet maar staan leuke dingen op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gribaldi schreef:Hier ook alles in een pot, ideaal!
Hier is het qua inrichting redelijk af, niet te veel, want hou van ruimte en rust.
Alleen een goede eettafel vinden, is lastig.
Misschien dat jullie een idee hebben. De afmeting kan hooguit 80 bij 100 zijn. Kleiner mag ook, breder ook maar de lengte kan echt maar 1 meter zijn.
Veel winkels bezocht, bartafels bekeken maar niet echt iets wat er uitspringt.
Hebben jullie ideeën of sites waar we nog niet op gekeken zouden kunnen hebben?
gribaldi schreef:MoniqueT, nou internet en vele winkels afgestruind, weinig gevonden. Mocht je tips hebben, graag.
Jes, dank je wel! Kon de site niet maar staan leuke dingen op
DubbelDun schreef:Dat onderste plateautje is wel apart...
Sanned schreef:M'n broer en schoonzus hebben de Amandelbloesem van Van Gogh van Ixxi. Ik vind hem heel mooi! Ze hebben hem al een paar jaar en zijn er nog steeds blij mee. Hij hangt bij hen ook op een zonnige plaats, gaat prima!
Het in elkaar zetten heb ik destijds mee geholpen, dat was wel een crime.
EllaBellaah schreef:Ik lees al een tijdje met jullie mee, al een hele hoop leuke dingen tegen gekomen! Nou loop ik zelf ergens tegen aan en hoop dat jullie kunnen helpen. 12 december hebben we de sleutel van ons nieuwe huis gekregen, 1,5 week volle bak geklust en sinds 23 december zitten we er in. Zo langzamerhand begint alles een eigen plekje te krijgen en het huis wordt steeds leuker qua inrichting. Maar in de keuken loop ik een beetje vast. We hebben er voor gekozen om de de keuken te laten zitten, maar hem wel flink op te knappen. Zo zijn er nieuwe knopjes op de lades en deurtjes gekomen, hangt er een nieuwe roljaloezie, zit er een nieuwe wasbak en kraan in en afgelopen weekend hebben we het aanrechtblad vervangen voor eentje van hout. De keuken was eerst volledig wit en dankzij het blad heeft het een veel warmere uitstraling. Boven de tafel hangen twee planken aan de muur, deze zaten er al van de vorige bewoner en hebben we laten zitten. Op de onderste plank heb ik wat kookboeken liggen en wat losse spulletjes. Op de bovenste plank zou ik wat leuke assecoires willen, maar wat.... wat is leuk aan assecoires in de keuken... We willen niet teveel kleine spulletjes, dat vinden we wat rommelig. Maar ik weet niet zo goed wat dan we.. vanmiddag heb ik om te beginnen een hang plantje gehaald en verder kom ik niet echt dus voor nu staan de verhuiskaartjes er nog
Hebben jullie misschien leuke ideeën? We houden van industrieël, maar niet te lomp en we hebben blauwe assecoires in huis
Let niet op de rommel
[ [url=m/p3Vk8d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hRKz7P.jpg]Afbeelding[/url] ]