_kimm schreef:Heeft iemand anders ook de aanbieding van de zoë&zazu geitenkaas? Iemand al kunnen vinden? En is het lekker?
Ik zoek ‘m ook steeds, maar nog niet kunnen vinden. Weet iemand waar ie ligt?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
C_arola schreef:Weten jullie of je bij de 1+1 aanbiedingen van de AH ook 1 product mee kan nemen met korting? In de kleine regels bij de aanbiedingen staat dat er 50% korting van de totaal prijs af gaat maar de caissière zei dat je minimaal 2 producten mee moet nemen om korting te kunnen krijgen.
Nu weet ik dat ze de 50% korting sowieso doen in verband met de verschillende prijzen en daar geen problemen mee komen maar is dit de enige reden?
Neonlight schreef:Dat is goedkoop voor zoveel vlees Carola!
Hier geen kerstpakket, geld van de kerstpakketten wordt overgemaakt aan de ASML Foundation. Voor het goede doel. Op zich niets mis mee, alleen jammer dat ze de werknemers niets vragen en er zo ook geen inspraak is welk goed doel. Staan bij mij goede doelen veel hoger op de lijst als wat die Foundation doet.
Kerstdiner heb ik de laatste weken al ingekocht, hoef alleen voor 2de kerstdag maar. Allemaal delicioux spullen van de Lidl. Moet alleen nog voor oudjaarsavond iets van hapjes.