Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en het beschreven karakter sprak ons ook erg aan.
van de paddenstoelen die hier groeien weet 'k echt nog niks, dus we amuseren ons tijdens werkpauze (nog steeds verplicht thuiswerken) met in ons bos struinen en paddenstoelen zoeken
Als we weer een kat nemen zou ik ook wel zoiets willen!
heb je daar erg last van het water of is het meer een voorzorgsmaatregel?
toen ik foto's naast elkaar ging leggen zag ik het zelf ook. En dat een volwassen beest een imago heet, weer wat geleerd!
haha ja, die grote grijze nachtvlinders zijn niet makkelijk uit elkaar te houden, zo zie je maar weer.
maar het programma leert van goedgekeurde foto's, dus hebben ze opgeroepen dit jaar mee te doen aan een 'digitale paddenstoelenpluk', zodat er meer paddenstoelenfoto's opgeladen worden en de determinatie dan hopelijk wat vlotter gaat.
dus dat zijn we liever voor en het dan maar direct tegoei aanpakken.
ligt de hele dag lekker op schoot te snurken (en ja, ik werk in de zetel
mijn vriend bezet de tafel)
zo snoezig!

door corona duidelijk wel in conditie achteruit gegaan, totaal gebroken nu na al dat kettingzagen
via het Regionaal landschap hebben we fruitbomen en een bloesemhaag besteld (meidoorn, sleedoorn, hondsroos,...) die we in december mogen afhalen. Dan krijgen die hier een plekje

nog altijd een groot gemis, kan geen filmpje van hem bekijken zonder een traan weg te pinken... Nera doet het beter dan verwacht zo zonder Lewis, al was ze de eerste dagen heel onrustig met zelfs janken en 'huilen', was zielig om te zien.
in overleg met de dokter nu de medicatie aan het afbouwen. Dat vind 'k stiekem wel eng, maar ik wil het wel proberen om te zien of het lukt.
jack russels zijn gelukkig echt taai.
mijn schoonmoeder was hier gisteren en moest haar toch even duidelijk maken dat het geen rat was die in huis rondliep, maar een huisdier. 
Het ruimt lekker op.