Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niqui schreef:C_estmoi schreef:Ben even benieuwd: hebben jullie gisteren alsnog de spullen van Ikea ontvangen?Onze IKEA keuken zou vandaag geleverd worden. Maar, komt ie: ik kreeg minder dan een uur voor het aflever-window een telefoontje van het transportbedrijf, dat zij de keuken nooit ontvangen hebben van het distributiecentrum![]()
Dus ze kunnen zometeen eventueel wel het aanrechtblad leveren, maar verder niks. Huilen, want de keuken zou eind deze week ook geïnstalleerd worden, en ik wil over 3 weken verhuizen...
superpony schreef:C_estmoi, dat is fijn! En als de monteur een beetje aardig is, komt ie wel later terug als iets ontbreekt. Wij lieten een plat dak plaatsen, maar lijsten konden nog niet geplaatst. Zat wel in de totaal prijs. Kon gewoon bellen en kwam hij later nog een keertje doen. Komt vast wel goed.
superpony schreef:Even topic weer omhoog.
Wij moeten apparatuur uitzoeken.
Ik was eerst overtuigd dat ik een inductie plaat met afzuiging wilde. Met kastje ook rekening gehouden. Maar twijfel dan over verlichting boven kookplaat en wil wel goed licht.
Zie nu van die hangende afzuigkappen en denk dan; of ik nou een afzuigkap incl lamp heb hangen of een lamp........
Het wordt vaak wel snel vet vind ik.
Mijn man wil spotjes, maar dat vind ik zo klinisch en ook wat ver weg. Ik wil echt licht boven mn werk. Heb nu bijv een keuken lamp, maar niks boven gasfornuis en vind het echt een gemis.
Verder willen we naast de amerikaanse koelkast kastjes stapelen om aan de 1.80m hoogte te komen. Ikea heeft geen kasten in die hoogte, dus moet dan een onderkast van 80cm en een bovenkast van 1m doen. Zijkant dan dicht met afdekplaat. Iemand weleens zo gedaan met stapelen? Moet kunnen als ik naar combinaties op foto's kijk.