Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_28 schreef:Leen schreef:Past erg mooi samen, ik had hem persoonlijk wel op dezelfde hoogte gehangen als de dampkap, maar ik ben dan ook wel voor alles uitgelijnd te hebben.
Dat hadden we ook gewild, maar de wanddoos (die achter de bovenkastjes zou verdwijnen) zat daar te hoog voor.. Dan zou hij boven de plank uitkomen.. Enige optie was de plank iets hoger hangen.
Mariska_28 schreef:Omdat de hoek van de muur niet precies 90 graden is, moeten we wel iets achter het blad hebben tegen de muur. Anders krijg je links van het gasfornuis een naad achter het blad. We doen waarschijnlijk een lage rand hout, een centimeter of 30 hoog
Grappig dat je de betonvloer mooi vind.. Ik vind hem verschrikkelijk. Kan niet wachtten totdat de pvc vloer erin ligt.
Mariska_28 schreef:Omdat de hoek van de muur niet precies 90 graden is, moeten we wel iets achter het blad hebben tegen de muur. Anders krijg je links van het gasfornuis een naad achter het blad. We doen waarschijnlijk een lage rand hout, een centimeter of 30 hoog
Grappig dat je de betonvloer mooi vind.. Ik vind hem verschrikkelijk. Kan niet wachtten totdat de pvc vloer erin ligt.