Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik heb zelf gemerkt dat die teams zeker sinds de laatste grote bezuinigingsrondes van de overheid flink gegroeid zijn in hun mogelijkheden. Amyyy schreef:Denken, ik denk dit, ik denk dat, je moet niet zo veel denken, je moet het zeker weten! Niet geschoten is altijd mis en je kunt beter te veel doen dan te weinig.
lifaya schreef:Dank je elenaMM77, het komt op mij ook allemaal over alsof ik het nooit goed kan doen![]()
Ik heb voor iemand die nog niet eens wist wat een kWh was, het best goed gedaan tot nu toe betreft het verdiepen in de kwestie. En dan mogen veel mensen zeggen dat zij het anders zouden doen en veel beter en sneller zouden doen, maar dat is lekker makkelijk als je zelf niet in de situatie zit.
bigone schreef:Ik kijk op de site van liander en wat zie ik, je kunt een zeer weinig in vergelijking met een ijking een andere meter laten plaatsen. Of het slim is in deze situatie weet ik niet want dan heb je nog geen bewijs(alleen dat je verbruik normaal word als het aan de meter ligt) maar houd het even in de gaten. Mocht er (bijna onmogelijk) niets uit de ijking komen dan is dat nog een optie. Wel oppassen want ik zie vier tarieven voor ijken staan , goedkoopste doen ze zelf en dat is altijd tricky want zijn ze dan wel eerlijk. Gaat hun natuurllijk ook centen kosten als de meter niet deugt.
anders moet ik alsnog gewoon de rekening betalen.
? ik kan niet zonder meter zitten...[/quote