Hier heb ik het voorlopig koopkontract gekregen om door te lezen.
Nu een afspraak maken om te tekenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:
Traiectum schreef:Wat betreft zolder: ik wil ook een zolder, maar heb nu een huis met plat dak gezien dat verder helemaal perfect is. Misschien zijn ze komen kijken of de rest van het huis het gebrek aan zolder compenseert?
Blijft voor jullie natuurlijk erg vervelend!
appiesjappie schreef:Traiectum schreef:Wat betreft zolder: ik wil ook een zolder, maar heb nu een huis met plat dak gezien dat verder helemaal perfect is. Misschien zijn ze komen kijken of de rest van het huis het gebrek aan zolder compenseert?
Blijft voor jullie natuurlijk erg vervelend!
Ja dat zou kunnen maar op het kaartje stond een zolder is een must! Heeeul appart! We hebben 1 kamertje en daar hebben we stellingen in gebouwd zodat daar heeeeel veel spullen in kunnen. Dan hebben we nog 3 slaapkamers over. Dus echt een zolder mis ik dan niet. En we hebben nog best een groot schuurtje.
Fiebie schreef:Joolien schreef:De hypotheek die we krijgen valt toch wel laag uit, terwijl we juist hoopte dat ie nog wat hoger kwam te liggen, maar niet dus.
Ja het is ook ruk allemaal, hoorde dat er per 1 september weer een wijziging is geweest in de hypotheken.
appiesjappie schreef:Ibbel schreef:Whaha, vanmiddag om 5 uur is de eerste bezichtiging al. Dat gaat wel heel rap...
Wow super zeg! Hoe is het gegaan?
Themba schreef:Nou hier vrijdag de sleutel gekregen...
Weekend druk geweest met behang eraf halen en nu al drie dagen thuis.
Gisteren toch nog geopereerd ivm de miskraam. Dus nu even bijkomen thuis..
Weekend weer vol aan de bak!!