Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Quad schreef:Wat als je de APN instellingen fixt?
desi92 schreef:Ik krijg sinds een paar dagen een beveiligingsmelding: onbevoegde acties gedetecteerd.
Echter heb ik niks gedownload of andere gekke dingen gedaan.
de melding blijft terugkomen en durf de telefoon niet zo goed opnieuw op te starten
Balen! Maar dit was wel een leermomentje; zet alsjeblieft een app op je telefoon waarmee je hem kan vinden als hij weg is! Echt een aanrader. Gelukkig kon ik via Android Device Manager (lang leve Google) mijn telefoon op afstand vergrendelen en wissen, maar ik was nog gelukkiger geweest als ik hem terug had kunnen krijgen (GPS aan op een of andere manier is dus ook aan te raden
)
En daar kan ik dan mooi in april mijn abbo mee verlengen!
Ess_Ramona schreef:Fijn dat je hem kon vinden!
Welke S neem je? Weer de 4 of een 5?
Maar anders werken die apps super! Ik wil heel graag voor de S6 gaan 
Ik ben zo benieuwd! Heb gehoord dat het een vrij drastische verandering gaat zijn qua design. Tegen die tijd start ik wel weer een topic, haha!
Ik heb mijn telefoon wat nieuwe truukjes geleerd. Tot op heden nog nooit iets gedaan met de NFC functie van onze Sammie. Ik heb nu een appje geinstalleerd die activiteiten kan triggeren. Als je bijvoorbeeld contact maakt met je carkit hij je navigatie of flitsmeister start of als je bij je ouders op visite bent en je haakt aan hun wi-fi dat je telefoon automatisch op trillen gaat met geluid uit en dat soort dingen.
Als ik mijn OV chipkaart tegen mijn Sammie hou start hij automatisch de 9292 app. Hoe grappig.