Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

rowo schreef:Staat het knopje wel in het midden? Niet dat ie nog op het standje staat van dat ie omhoog moet, maar al helemaal omhoog is?

Helaas moet mijn fiets daar staan dus ben ik veel ruimte kwijt..
Kijk jij niet op zo'n lelijke mdf plaat nu? Bij mij is (als de jouwe ook ikea is) echt niet mooi afgewerkt langs de achterkant.
)
) en op de man die mijn omlijsting van de deuren komt plaatsen, die is helaas gevallen en heeft zijn ribben gekneusd/gebroken dus dat zal weer even op zich moeten wachten.. Maar hierdoor kan ik de hal niet behangen

Farjen schreef:Rowo, mooi hoor! Ga je de woonkamer nog veranderen? Ik vind de schouw zo modern en de rest wat te landelijk..
De keuken vind ik wel helemaal geweldig! Die kast op je slaapkamer heb ik ook op mijn slaapkamerKijk jij niet op zo'n lelijke mdf plaat nu? Bij mij is (als de jouwe ook ikea is) echt niet mooi afgewerkt langs de achterkant.
Alles is nieuw (behalve de vloer, die lag er al). Gelukkig vinden wij het zelf zo wel mooi 
Moet eigenlijk ooit eens iets voor, maar dat komt nog wel als we een nieuw bed kopen.
En iedereen zijn smaak toch!

En iedereen zijn smaak idd, ik vind ook niet alles mooi wat hier geplaatst wordt.

) 
Vergeten! Sorry.. 

maar voor ideeen goed te gebruiken toch?