SAKKIA schreef:Wat is RLS?
Restless Legs Syndrome. Houdt in dat je constant het gevoel hebt dat je moet bewegen, vooral in je benen. En dan vooral 's avonds en 's nachts. Voorbeeld: Zaterdag stond ik om 5 uur naast mn bed omdat ik niet meer stil kon liggen vanwege een zeer vervelend gevoel in mijn benen en rug. Heeft iets te maken met een stofje en je zenuwen. Moet zeggen dat het aardig vervelend wordt en ook steeds erger. Zit nu op mijn werk en ook nu heb ik constant dat rot gevoel

Edit: linkje http://nl.wikipedia.org/wiki/Restless-legssyndroom
Vreselijk vervelend. Kan zelfs pijn doen soms en dan ga ik maar naar bed. Dan heb ik er gelukkig geen last van.
dus wie weet heb ik nu de bron ontdekt haha! Zou mooi zijn! Spataderen kunnen ook heel vervelend zijn.. sterkte!!
Schijnt wel vervelend te zijn, die 24uurs meting. Maar ik heb dan een paar dagen vrij dus ik ga lekker op de bank liggen
Ik heb vanmorgen een hart (en longen) echo gehad, want ik kwam met de klacht dat ik vocht vasthield in mijn benen en pijn had (lopen gaat goed, maar stil staan kan écht niet).
Zondag met snijbonen, gisteren met spruiten en vanavond met rode kool! Dan is het al weer op. Het slinkt toch nog enorm, want heb dan 175 gram per dag gegeten en zoveel was het niet (4 reepjes per dag)
). Voor herhaling vatbaar!!