Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Destino

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 17:56

Vind die witte dingetjes aan de muur leuk! :D

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 17:56

Welke? Die plankjes?

ik ben zelf erg blij met de eettafelstoelen, die heb ik via Marktplaats!

Laura1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 18:28

Ik vind die witte muurplanken ook erg leuk!
Zoek al erg lang naar zoiets, maar de Ikea heeft ze uit het assortiment gehaald.
Weet iemand waar je nog van die golvende wandplanken kunt krijgen?

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 18:32

marktplaats?

Ik heb ze als trappetjes hangen voor de katten in een aparte kamer, handige dingen :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 18:33

wat een gaaf rolgordijn!

Ik heb vanmiddag het tuincentrum leeggekocht :P heb een rieten plantenbak met vaste plantjes en hyacinten er in en een balkon bak met viooltjes en narcisjes

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 18:46

Mooi Toad, ik ben helemaal verliefd op die schuifdeur!!! En je eetkamerstoelen zijn ook schattig!
Komt er nog een andere gaskachel? Deze valt een beetje uit de toom :)

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:03

haha, deze is inderdaad niet zo mooi. Er is ook cv, maar met de gaskachel is zuiniger stoken. Vandaar dat we hem niet weghalen of vervangen; we wonen in een huurhuis.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:06

Oh, haha vandaar :) Jullie waren toch het stel dat van een studio-appartement afkwamen? Dan is dit inderdaad super!

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:31

Linda_Fleur: Ik heb het hier door een lokaal bedrijf laten doen. Super netjes gedaan ben echt heel tevreden. Roobol heb ik slechte verhalen over gehoord overigens...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:33

die schuifdeur is inderdaad echt super gaaf! Jullie hebben daar de slaapkamer achter zie ik?

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:55

Wauw, die schuifdeur!
En de rest van de kamer is ook heel gezellig ingericht, stoelen zijn ook erg leuk!

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 20:48

Toad: Ik had ff je foto`s gemist... Vind het wel gezellig, maar totaal niet mijn huis zie ik... Ik zou met alle liefde foto`s van ons huis willen laten zien, maar er zitten mij teveel mensen op internet die maar al te graag mijn huis zouden willen zien ("bekende") en dat gun ik ze niet haha... dus geen foto`s op internet!

Bij mij moet er overigens nog kleur komen in huis, paars is/wordt het... iemand een idee, buiten kaarsen en kussens hoe ik de kleur in huis krijg??

edit: ik heb een idee, een grote paarse pot met een leuke plant, daar heb ik een goed plekkie voor... maarja wat voor plant?? Of grijze potten met paarse phalaenopsis... We hebben namelijk ook nog geen planten (wonen er 1,5 week)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:24

Ik heb hier een grote grijze vaas (had er ooit 2, door de katten nog 1) met daarin grote paarse/roze nepbloemen, gaan ook niet dood.... heb ook phalaenopsis gehad, maar dat gaat allemaal dood bij mij :))
En we hebben een groot canvas hangen met zwart/wit foto met roze detail
roze kleedje over de grijze bank....
foto's mogen ook gepb't worden hoor ;) nee je hebt groot gelijk! niet iedereen hoeft alles te zien.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:26

Texas, naar mijn idee kun je al een hoop doen met kussens, een plaid, vazen en potten, planten & bloemen, lantaarns & windlichten... Wat voor kleur heb je als meubels, wand en vloer?

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:30

Mootje schreef:
Oh, haha vandaar :) Jullie waren toch het stel dat van een studio-appartement afkwamen? Dan is dit inderdaad super!

klopt! van 28m2 naar 90m2!

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:31

Eleionomae schreef:
die schuifdeur is inderdaad echt super gaaf! Jullie hebben daar de slaapkamer achter zie ik?

klopt, daar kan ik later wel foto's van plaatsen, die is nog niet helemaal af.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:33

Leuk, ben benieuwd :j onze slaapkamer is nog niet af, moet nog een nieuw bed komen en gelijke nachtkastjes haha

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:57

Marley en mootje: Mijn vloer is de wellington eik van Balterio, ik heb alle muren wit behalve de langste deze is grijs, midden kiezel van Flexa. Keuken is zwart, bank is zwart. Eetstoelen zijn wit leer. Meubels zijn grof hout maar ook strak en zijn grijzig/taupe kleur.. en de pligee`s zijn weer taupe achtig, kleuren dus mooi bij de meubels. Verder hebben we een wit pluiskleed onder de salontafel liggen en ook van die pluiskussens op de bank..

Inderdaad een leuk schilderij/foto! Die moet nog boven de bank... maar dan een horizontale lange... met inderdaad een paars detail... maarja vind dat maar eens...

Verder fotografeer ik zelf en heb een hele gave zwart wit foto van het strand... waar je voetstappen ziet die zeg maar "weglopen"... die wil ik wel erger, denk ik het trappenhuis... is niet voor de huiskamer geschikt.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:31

Wij hebben een foto gekocht van Istockphoto.com, deze heeft mijn vriend bewerkt ed
zo hebben we iets aan de muur wat niet iedereen heeft en het is precies wat wij mooi vinden :)

zag nu bij expo ook hele gave glasschilderijen, maar ook die zou ik weer zelf laten maken dmv een foto van Istockphoto.

verder klinkt je inrichting een beetje als dat van mij, alleen hebben wij zachtroze details in de kussens/plaid/kaarsen/bloemen/potjes en dus schilderij

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:15

Marley: Ja ik wil ook graag foto`s in huis van mijzelf, die heeft niemand. Ik bedoel die ik zelf gemaakt heb... hoef zozeer niet zelf door het hele huis te hangen hahaha... ik had een heel gaaf schilderij gezien van een zebra, morgen eens kijken of ze hem nog hebben... geen paars detail.... maarja wel iets leuks!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:17

je zou ook kunnen kijken of er van internet een foto te halen valt met een zebra en die zelf bewerken zodat je bijvoorbeeld een paarse achtergrond ofzo kunt maken....

ik vind deze gaaf (wij wilden ook een zebra maar is toch iets heel anders geworden ;) )
http://www.istockphoto.com/stock-photo- ... st=ebdab66
alleen lastig om hier iets van kleur in te brengen

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:19

nou ik heb inmiddels een houten blokje met 3 vaasjes met daarin tulpjes en anjers en gewoon een vaas met de rest van de tulpen en anjers in huis, wat scheelt dat!
Van bokt vriendinnetje heb ik ook nog waxine lichtjes in de vorm van uiltjes in knal roze en paars gekregen, super lief, en leukt ook direct onwijs op :j wel echt zonde om ze aan te steken :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:27

Leuk hè, die frutsels :D
Ik heb in de doorloop van huiskamer naar keuken 4 van mijn zelfgemaakte foto's hangen, of althans, drie zelfgemaakt en op de vierde sta ik zelf. Het is inderdaad leuk om iets te hebben wat niemand anders heeft!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:30

ik heb van een vriendinnetje een houten box gekregen, met een deksel die je er op 2 manieren op kan schuiven, manier 1 is het echt een kubus, manier 2 heb je ineens een bijzet tafeltje met een dienblaadje, super leuk, alleen welke kleur zou ik m schilderen? Hij is namelijk onbewerkt blank hout en ik wil m wel opleuken :j

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 17:24

Heb net m'n nieuwe kandelaar uit de doos gehaald. Had hem tijd terug al op kerstmarkt gekocht, maar in huurhuis niet neergezet verder. Vind hem echt gaaf.

Afbeelding