Begin juni 5 jaar terug kregen we de sleutel en nu staat het zo'n 2,5mnd te koop, dus klopt wel aardig.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ir111 schreef:Maar afwerking is iets anders dan dure producten gebruiken. Ik denk dat het er meer om gaat dat je het netjes afwerkt. Of je dure producten gebruikt gaat pas echt tellen als je huis boven een X waarde is denk ik. In mijn woning zou het niet in verhouding tot de woning staan om overal dure producten te kiezen bv. Dat past niet bij de prijsklasse en dat verdien je dus ook niet terug als je de woning verkoopt. Wat je wel 'terugverdient' is een nette afwerking denk ik.
En als ze de kleur niet mooi vinden dan gaat hij er ook uit. Ik heb in alle huizen die ik inmiddels weer gezien heb maar 1 huis gezien met een vloer die ik mooi vond, terwijl ik heel wat dure houten vloeren heb gezien inmiddels......... Tja, daar betaal ik dan voor als koper, maar ik haal hem er wel meteen uit. Ook niet aantrekkelijk
.
dat vind ik dan weer wel over de top!
Mootje schreef:Ik heb een nieuwbouw koopappartement. Nieuwbouw was fout nr. 1. Ten tweede heb ik helemaal niet op geld gelet en hoop ik volgend jaar, na er dan iets meer dan 3 jaar gewoond te hebben het te verkopen. Ik heb geen spijt van de dure stoffering.
Mijn ouders stofferen hun huis elke 5 jaardat vind ik dan weer wel over de top!
Ik ben trouwens in mijn huis gaan wonen terwijl ik nog geen water- en gasaansluiting had. Water kreeg ik na 3 dagen (daarvoor een tappunt buiten) en na 2 weken gas. Brrr, wat is een koude douche dan koud
.
Je naam komt me bekend voor, maar de meeting zelf weet ik zo ff niet meer
! Mootje schreef:Mijn ouders stofferen hun huis elke 5 jaardat vind ik dan weer wel over de top!
Ach, de één koopt een dure auto, de ander stopt het in het regelmatig veranderen van z'n huis
verder is mijn huis erg minimalistisch, dus veel veranderen kan toch al niet! Ik doe het nu een beetje voor mijn vriend, alhoewel ik mij er ook niet teveel mee wil bemoeien aangezien het zijn huis is... Nadeel: het wordt een echt mannenhuis, net als het huis waar hij nu nog woont!