Begin juni 5 jaar terug kregen we de sleutel en nu staat het zo'n 2,5mnd te koop, dus klopt wel aardig.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ir111 schreef:Maar afwerking is iets anders dan dure producten gebruiken. Ik denk dat het er meer om gaat dat je het netjes afwerkt. Of je dure producten gebruikt gaat pas echt tellen als je huis boven een X waarde is denk ik. In mijn woning zou het niet in verhouding tot de woning staan om overal dure producten te kiezen bv. Dat past niet bij de prijsklasse en dat verdien je dus ook niet terug als je de woning verkoopt. Wat je wel 'terugverdient' is een nette afwerking denk ik.
Mootje schreef:Ik heb een nieuwbouw koopappartement. Nieuwbouw was fout nr. 1. Ten tweede heb ik helemaal niet op geld gelet en hoop ik volgend jaar, na er dan iets meer dan 3 jaar gewoond te hebben het te verkopen. Ik heb geen spijt van de dure stoffering.
Mijn ouders stofferen hun huis elke 5 jaardat vind ik dan weer wel over de top!
Ik ben trouwens in mijn huis gaan wonen terwijl ik nog geen water- en gasaansluiting had. Water kreeg ik na 3 dagen (daarvoor een tappunt buiten) en na 2 weken gas. Brrr, wat is een koude douche dan koud
Mootje schreef:Mijn ouders stofferen hun huis elke 5 jaardat vind ik dan weer wel over de top!