Samsung Galaxy S2, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Re: Samsung Galaxy S2, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 08:53

Mijn telefoon doet het juist beter sinds de update! Als ik de telefoon niet teveel gebruik, kan ik er soms bijna anderhalve dag mee doen! Eerst redde ik het nog niet eens een hele dag...

Enige dat hij nu wel af en toe doet, is zichzelf uit en weer aan zetten. Doe ik mijn telefoon even in mn tas, haal ik hem er 5 minuten later weer uit, staat er in beeld dat ik mn pin weer in moet voeren... Soms gebeurt dat wel 3x achter elkaar, maar soms heb ik er ook weken geen last van.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 19:06

Ik had al Android 4.0.3 en kreeg donderdag vlak voordat ik op Pinksterkamp ging een update. Ik heb nog niet gecheckt of mijn agenda het nu weer goed doet. Ik hoop het wel. :=

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 23:05

ik heb ook versie 4.0.3 maar vind dat hij vaak tussen apps even hapert. even blijft hangen, hetzelfde geldt voor internet. Verbinding met internet (en miss ligt het aan mij, maar ook met netwerk) lijkt slechter dan ooit. Batterij is en blijft dramatisch snel leeg gaan. Verder vind ik het een fantastische telefoon.

Juulissx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:54

ik heb eergister mijn S2 laten vallen en het scherm ligt in 1000 stukjes ( als het niet meer is :Y) ) breng hem morgen weg naar vodafone om hem te laten maken, maar heeft iemand enig idee hoelang zoiets duurt voordat ik hem weer terug heb?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 19:17

Vanmiddag langs de T-Mobile shop geweest voor een Sim Only voor m'n huidige toestel.
'Maaaaar mevrouw, ik heb ook nog een mooie aanbieding voor de Samsung Galaxy SII!'
'.. Eh, ja maar ik kom voor een Sim Only'
- meneer pakt foldertje erbij, begint hevig uit te leggen -
'Dus voor maar 20 euro meer, krijgt u al een nieuw toestel!'
'Maar voor die 20 euro meer, heb ik geen onbeperkt sms'en meer, minder MB en een telefoon die groter is als mijn huidige, met minder opslaggeheugen. Wat schiet ik daarmee op?'
En toen was het even stil.
Ja daaaaaaaaag :')

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 19:25

Maar, wel een S2. :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 19:25

Ik heb momenteel een iPhone 3GS, en ik ben niet echt heel erg 'wauw' over de S2 van m'n vriend, dusja :+ Nty.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 19:33

Wat doe je dan in dit topic. _O- Scheer je weg! :+ My little iPownies die niet over stappen van iPown naar S2/S3 hebben andere topics. Hahaha! :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 19:41

NOU MET M'N VERHAAL OVER DIE S2.
Niet haten Richard!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 19:43

Heb ik dat woord in mijn mond genomen? := Kijk als je nou zou over stappen naar Nikon... }:)

Ik snap je verhaal en ben teleurgesteld dat je geen S2 hebt genomen. :P Hahaha! _O-

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 19:49

Ja, nu heb je 't helemaal verpest natuurlijk! -O-
Nikon EN Samsung, noooooooo way. :roll:

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:27

Ik heb even een vraagje.. heb rond lopen zoeken maar kan het niet vinden..
De laatste tijd gaat mijn telefoon snachts uit zich zelf uit en weer aan.. zelfs voordat de wekker afgaat.
Doet hij dit automatisch, heb ik dat per ongeluk zelf ingeschakelt? Ik kan het in mn telefoon niet vinden.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 07:23

crazy_funky schreef:
Ik heb even een vraagje.. heb rond lopen zoeken maar kan het niet vinden..
De laatste tijd gaat mijn telefoon snachts uit zich zelf uit en weer aan.. zelfs voordat de wekker afgaat.
Doet hij dit automatisch, heb ik dat per ongeluk zelf ingeschakelt? Ik kan het in mn telefoon niet vinden.

Daar heb ik ook veel last van gehad. Kan aan je software-update liggen. Met 4.0.3 heb ik er amper last meer van. Ik zag vanmorgen dat ik achterloop en 4.0.4 de laatste versie is. Haha! In november kunnen we wss updaten naar 4.1. Dat is de versie van Android die ook op de S3 draait. :)

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 07:26

En hoe of waar kan ik dat downloaden?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 07:29

Volgens mij is het gewoon KIES installeren en starten op je PC. Dan je telefoon aan je PC hangen en komt hij vanzelf met de update naar 4.0.4. ;)

Voordat je dat doet is het altijd verstandig om een backupje te trekken van de belangrijke bestanden op je telefoon. := En natuurlijk eerst je telefoon helemaal op te laden.

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 07:31

Ah ok.. thnx! Vanavond eens proberen.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 12:38

Mijn trouwe s2 is kapot ;(

Hij laat heel slecht, krijg hem met een hoop moeite door in het usb poortje te vroeten dat hij gaat laten. hij vind mijn laptop niet. Het batterij tekentje blijft knipperen. Als ik het scherm zelf niet uit zit blijft het scherm branden waardoor hij de batterij helemaal leeg trekt.

Wie weet wat het kan zijn? Valt het binnen de garantie?

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 17:43

misschien is er iets mis met het kabeltje of met de aansluiting van je oplader (dat komt meestal door je telefoon gebruiken als hij ergens op aangesloten zit) geen idee of het binnen garantie valt.
heb het zelf gehad bij mijn laptop, maar het komt er wel een beetje mee overeen wat jij zegt.

sorayaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 09:32

Goedemorgen,

Ik meld mij even.. Sinds kort heb ik problemen met mijn Samsung Galaxy S2 white. Het begon rond mei nadat ik mijn telefoon heb laten vallen. Tijdens het bellen hoorde degene die ik belde mij 3x en zichzelf 3x..het microfoontje scheen toen stuk te zijn. Ik heb mijn telefoon verzekerd bij Proasist en heb hem gelijk opgestuurd. Binnen drie weken had ik hem weer terug, maar helaas het probleem was niet opgelost. Ik heb mijn telefoon toen weer opgestuurd, dit keer heeft het wel geholpen. Ook zouden ze mijn telefoon updaten, ik had nog een oude versie van de Android.

Nadat ik mijn telefoon terug had, was er wel wat veranderd, maar ik had nog wel de oude Android-versie 2.3.6. Vorige heb heb ik geprobeerd mijn telefoon te updaten via Kies air, maar mijn PC (3 verschilende PC's geprobeerd!) herkent mijn telefoon niet.. Iemand nog meer problemen mee?

Nou is er sindskort nog een probleem bijgekomen, na het bellen geeft mijn toestel: Kernel Upload Mode aan met het Androidpoppertje erbij. Telefoon staat dan uit en de batterij moet eruit om hem weer aan te zetten. Dit gebeurd de laatste tijden wel 4 keer per dag..Iemand nog meer problemen of tips voor me?

Groetjes Miranda

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 13:51

Mijne is ook kapot.. blijf constand in het menu hangen als ik iemand bel krijg je het idee alsof de ander onderwater zit op schiphol :j Heb het toestel toen ik het 2 dagen had knetterhard laten vallen scheur onder in het scherm.. Hier heeft die het gewoon 5 maanden prima mee gedaan! Tot vorigeweek, opgestuurd krijg je een sms dat het door het vallen komt :') Juist... :(

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:28

Dat updaten snap ik nog steeds niks van. Mijn mobiel koppelt wel gewoon aan Kies op mijn pc, maar kan nergens vinden naar een update. Krijg het ook niet automatische ofzo -O-

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:35

Je kunt het tegenwoordig ook zonder KIES doen als je thuis wi-fi hebt. Laad je telefoon helemaal op. Hang hem aan de lader.

> Instellingen
> Over het toestel
> Software-update
> Bijwerken

Alleen is het dan niet mogelijk om backup naar PC te maken etc. :=

Ik heb nu ook 4.0.4. Vooral fijn dat refresh knop linksboven in je browser zit. :)

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:43

Ik heb niet eens Software-update staan bij Over het toestel?

Eeffii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:57

Bagheera_206 schreef:
Je kunt het tegenwoordig ook zonder KIES doen als je thuis wi-fi hebt. Laad je telefoon helemaal op. Hang hem aan de lader.

> Instellingen
> Over het toestel
> Software-update
> Bijwerken

Alleen is het dan niet mogelijk om backup naar PC te maken etc. :=

Ik heb nu ook 4.0.4. Vooral fijn dat refresh knop linksboven in je browser zit. :)

Worden dan alle bestanden van je telefoon gewist of blijven die behouden?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 17:05

Die blijven gewoon behouden.

Maar er wordt wel het advies van het maken van een backup gegeven zodat zij zich hebben ingedekt voor als het toch verkeerd mocht gaan, omdat je accu toch niet zo vol was of je internet viel uit. etc.