Interieur tips gevraagd, hoe ziet jouw woonkamer eruit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 08:35

Zij heeft een dressoir met daarboven een witte muur. Op het dressoir staat een beeld en een grote bos bloemen, als de beamer niet aanstaat, dus het voelt niet kaal!

Suuszels

Re: Interieur tips gevraagd, hoe ziet jouw woonkamer eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 09:23

Wij hebben thuis ook een beamer... Maar hebben het scherm aan het plafond hangen (en de beamer ook) zit dus niet in de weg en stoort ook niet (gezien je in principe voor je uit kijkt ipv omhoog)
Vriendlief wil ook wel een beamer, maar wel een full-HD. Hmmpf mannen.. Die kost weer een paar duizend meer..

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:14

Vriendlief is ook op zoek naar een led-tv..... mannen zijn zooo erg in dat soort dingen hahaha
Mij maakt het totaal niet uit als ie het maar doet.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:20

Joh ik zie niet eens het verschil tussen normale tv en hd. Maar goed, om vriendlief gelukkig te maken zeg ik maar dat HD veel mooier is (na tientallen discussies :P )
@romeo2007, zeker geen HD :P ?

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:30

Ik roep gewoon dat ie alles mag kopen wat ie wil, maar dat ie het dan zelf betaald! Hebben vorig jaar een mooie LCD tv gehad, doet het perfect en ik vind het beeld ook mooi. Als ie dan een andere wil als we gaan verhuizen dan mag ie m zelf betalen hahaha Die andere tv is nu slaapkamer tv, ding heeft amper aan gestaan dus waarom een nieuwe denk ik dan! Maar goed dat is denk ik gewoon een mannen ding... hij snapt ook niet dat ik persee bepaalde gordijnen wil haha

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:37

Vriendlief mag ook alles van electronica zelf betalen hoor :j ik geef er niet om, desnoods nemen we zo'n ouderwetse beeldbuis :+
Ik koop wel een bank ofzo :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:39

Ik geef ook niet om televisies :n Mijn vriendinnen vinden mijn TV een normale maat hebben, bij hen staan er joekels door de vriendjes :=
Dinsdag heb ik trouwens voor mijzelf een zonnehemel gekocht :D

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:40

ik had een oude beeldbuis...... maar vriendje vond dat echt niet kunnen! dus ik overgehaald tot het kopen van een lcd ding (het staat wel mooier, maar het beeld boeit me niets!)
vriendje hier betaalt dus ook elektronica zelf.... al is dat dubbel, want geld is wel gezamenlijk zeg maar ;)

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:42

Een zonnehemel... dat vind ik inderdaad ook een super uitvinding! Vooral met acnee en eczeem! En het is goed voor mijn humeur in de winter!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:42

lillytjuh, Ik heb helaas ook exceem -O- Ik heb hem gekocht op MP voor 175 euro... Amper gebruikt en nieuw 750 euro!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:48

een zonnehemel *zucht* dat wil ik ook.....
huis staat vol met computer dingen waar ik niets van snap.... maar een zonnehemel hebben we niet.... wil ik ook :j
*gaat zeuren bij vriendje*

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:49

Marley, Er staan er een hoop te koop in jouw buurt :j Dezelfde als ik heb staat ook in Sliedrecht te koop voor weinig :D

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:50

*gaat eens spieken* :D

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:50

Mijn vriend wil ook een super grote led tv maar ik heb zoiets van ja deze doet t nog dus waarom.
Heb m meegenomen naar een zaakie. Tv meubel laten zien die ik dan wou
en gezegd kijk dit geld komt er dan ook nog is bovn op he want hij pas niet in de tv kast.
en gevraagd of t geld op ze rug groeit

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:51

ik heb zn philips uitklapding gekocht op MP
in de winter lig ik r wel vaker onder. Ik wordt helaas niet zo snel bruin.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:52

Ik heb ook een philips opklapper :j Die past tenminste in de auto en kan ik in mijn eentje tillen (althans, 28kg :+ )

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:53

zo'n philips ding is wel mooi :j die kun je mooi opbergen....

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:57

ja ik heb dan ouder model
me schoonmoeder heeft een nieuwmodel
met infra rood erin
en t middelste gedeelte is wat breder

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:57

gaat ook op marktplaats kijken........ maar mag nu nog niets kopen aangezien de zolder al vol staat met verhuisdozen haha Zie m al helemaal in mn logeerkamer staan strakkies....... heerlijk! hahahaha
Ik ga eens aan de slag voor vandaag! Heb een vrije dag maar wil wel flink sporten vandaag!

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 11:56

Och TV's praat me er niet van.. Vriendlief wil de Sony Bravia NX810 3d!! Vindt het overbodige luxe hij mag hem zelf aanschaffen.. (al moet ik eerlijk zeggen tis een mooi ding :P) Ben er ook wel blij mee als hij er staat.. maar een tv zonder 3d vind ik geen probleem en of het een ouder model is dat mag ook nog van mij!! Haha

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:02

Mootje schreef:
Ik heb ook een philips opklapper :j Die past tenminste in de auto en kan ik in mijn eentje tillen (althans, 28kg :+ )

Ik heb ook al bij vriendje aangekondigd dat ik zo'n 1 wil, Mootje! Hij was het roerend met me eens. :D
Heerlijk als je op 1 lijn zit!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:03

Mootje schreef:
Ik geef ook niet om televisies :n Mijn vriendinnen vinden mijn TV een normale maat hebben, bij hen staan er joekels door de vriendjes :=
Dinsdag heb ik trouwens voor mijzelf een zonnehemel gekocht :D

Haha, wij hebben ook zo'n klein TV'tjes.. Hij staat ook nauwelijks aan...
Iedereen lacht er om... Maar dat kan me niet schelen hoor.. Ga mijn geld echt niet uitgeven aan een groot LCD scherm als ik er toch niet naar kijk.. :+

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:21

Ik heb ook nog een oude tv met een gewone beeldbuis, wil eigenlijk ook graag een LCD maar er zijn nog meer dingen die ik wil (Zonnehemel :)) ) Dus de tv moet maar even wachten...

Verder ben ik vanmorgen op controle geweest op het ziekenhuis voor mijn hand na mijn valpartij van 2 weken geleden.
Beetje vaag verhaal:
Op de overall foto van mijn hand lijkt er een breuk in het handwortelbeentje van mijn duim te zitten (een van de moeilijkst te genezen botjes), maar op de detailfoto van dat botje is niks te zien.... :=
Ik krijg dus zsm een oproep om een ct-scan te laten maken, na die scan nog minimaal 5 dagen wachten op de uitslag.
En tot die tijd moet er gips om blijven zitten, dus ik heb weer felroze gips...
Mocht uit de scan blijken dat het echt gebroken, is, sta ik er fraai op: minimaal 6 weken gips (gemiddeld 10 weken), en complete genezing duurt 3 tot 4 maanden!!!

Mijn collegas hebben al aangeboden om te komen klussen wanneer ik de sleutel van mijn nieuwe huis krijg, als ik voor bier en pizza zorg...

Mijn huis zal wel in orde komen, heb alleen behoorlijk de balen van dat ik nu ook niet kan rijden, mn paard staat al vanaf eind mei half stil (door eerdere omstandigheden) en ik was net weer begonnen voordat ik van mn fiets gereden werd...
Selectiewedstrijden kan ik dus wel vergeten, en ik zou beginnen met het rijden van slipjachten maar dat gaat nu dus ook niet...

(Al denk ik er serieus over om voorlopig met 1 hand te gaan rijden zodat ik de paarden in ieder geval in conditie kan houden, maar ja als ik er dan af val....)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:30

Noor, Gelukkig is vriendje het ermee eens. Vanwaar nu ineens al die gelijkstemmigheid _O- Mee naar de woonbeurs, graag de keuken uit willen zoeken!

Ik heb geen kleine tv, maar zo'n platte van 66cm. Je moet 3 tot 5x de diagonaal als kijkafstand hebben, dus dat komt precies uit!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:45

Mootje schreef:
Noor, Gelukkig is vriendje het ermee eens. Vanwaar nu ineens al die gelijkstemmigheid _O- Mee naar de woonbeurs, graag de keuken uit willen zoeken!

Ja, goed hè!! :P We hebben er gewoon allebei veel zin in!!!!!!!! <3