Hotmail

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarloesRixt

Re: Hotmail

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:06

Heel raar... Misschien kun je een van de beheerders van Live/Hotmail een mail schrijven?

Karinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 12:56

Buitenzorg schreef:
Graag gedaan!

Hier ff hoe we dat gefixt hebben:
Ga naar opties > je hotmail aanpassen > selecteer een taal.
Kies hier voor engels en dan opslaan.

Nu kom je terug in je opties scherm en zie je in de bovenste regel : You are using the classic version of Windows Live Hotmail.Have a fast connection and want more features? Try the full version to see message previews in your inbox. (It's free, too.)You can also Switch to MSN Hotmail.

Daar moet je op klikken: switch to MSN Hotmail.
dan krijg je een aantal vragen die je moet beantwoorden over waarom je terug wilt naar de oude versie en dan staat ie weer terug!

Vervolgens even naar options > personal > select language om weer in het nerderlands te zetten.

Succes enneh... mijn moeder zei altijd eerst even proeven voordat je zegt dat je het niet lust, dus .... kijk eerst even of je die neiuwe versie echt niets vind want ik ga niet uitvogelen hoe je um weer terug zet! Tong uitsteken

Ik zal wel gruwelijk blond zijn, maar tussen de opties (rechtsbovenin) staat bij mij nergens hotmail aanpassen. Verward Ik heb alleen maar leesvenster instellingen en thema's?????[/quote]

Bij mij ook niet... HELP!

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 13:47

JML schreef:
jacje schreef:
Ik heb de oudere versie weer maar nu staan de datums van de emails in mn postvak in door elkaar... Ook niet echt fijn Knipoog

Is dat niet op te lossen door op het woordje Datum te klikken? Waarschijnlijk staat ie nu geselecteerd op afzender of grootte of iets.

Je hebt boven al je mails, van links naar rechts, de volgende onderwerpen staan afzender - onderwerp - datum - grootte.
Klik op datum en waarschijnlijk staat alles dan van oud naar nieuw. Klik nogmaals op datum en dan staat de nieuwste mail weer boven aan.

Of is dat te simpel gedacht van mij? Lachen

Het is gelukt Lachen na een paar keer op datum klikken staan de nieuwste mails bovenaan Knipoog
Heel erg bedankt Lachen

JML

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 17:57

Marjolein_18 schreef:
Help ik heb de light versie! En nu kan ik dus helemaal niet meer terug naar de oude versie, ook niet dankzij de uitleg van JML!

Hmmm ? Even gecheckt maar, mijne is ook de light versie en die kan wel terug naar de oude hotmail met de uitleg die ik heb gegeven.

ikbenfilou schreef:
JML het is me gelukt dacht eerst dat ik blond was
maar je hoeft niet in te breken ineens ging het Pling branden bij mij
Go jij! Go jij! dank je wel nog

Yihaaaaaaaa!!! Goed zo!! Haha, vond het wel gezellig hoor samen puzzelen.

rakkertje13 schreef:
Ik zit nu op een ander account van mijzelf..Die werkt foutloos.
Het ligt dus echt aan mijn account Scheve mond

Dat is vreemd, heb ik ook niet zomaar een oplossing voor…. Behalve een keer flink grommen naar je pc?

Karinnn schreef:
Bij mij ook niet... HELP!

Ik heb je een mailtje gestuurd, hoop dat je er iets aan hebt!

jacje schreef:
Het is gelukt Lachen na een paar keer op datum klikken staan de nieuwste mails bovenaan Knipoog
Heel erg bedankt Lachen

Ik begin er lol in te krijgen nu…..
Tja je moet iets als het regent buiten!

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:01

Ik vind hert ook zoooo irritant! Zooo sloom en de helft van mijn berichten word niet goed weergeven Boos!
Ik wil de oude hotmail terug!!!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 18:26

JML schreef:
Graag gedaan!

Nu kom je terug in je opties scherm en zie je in de bovenste regel : You are using the classic version of Windows Live Hotmail.Have a fast connection and want more features? Try the full version to see message previews in your inbox. (It's free, too.)You can also Switch to MSN Hotmail.

dan krijg je een aantal vragen die je moet beantwoorden over waarom je terug wilt naar de oude versie en dan staat ie weer terug!

Vervolgens even naar options > personal > select language om weer in het nerderlands te zetten.

Succes enneh... mijn moeder zei altijd eerst even proeven voordat je zegt dat je het niet lust, dus .... kijk eerst even of je die neiuwe versie echt niets vind want ik ga niet uitvogelen hoe je um weer terug zet! Tong uitsteken

Bij mij is het gelukt hoor! THANKS!!!!!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 22:52

Wat ben ik blij dat ik dit topic heb gevonden! Ik ergerde me ook dood aan de nieuwe hotmial, maar nu heb ik weer mijn oude vertrouwde terug, dus bokkers, dank jullie wel Knipoog

Twinkle81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 10:18

Ik vind de verandering geen verbetering eerlijk gezegd. Het is jammer dat je je hotmail account niet in het e-mailprogramma Thunderbird in kan stellen. Dat zou DE oplossing zijn (of heeft iemand toevallig de POP en SMTP servers voor mij? Dacht dat Hotmail die niet had namelijk).

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 01:12

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 01:42

ik kreeg een mail dat iedereen overgng naar live, door het denderende succes, nou ik vind er geen zak aan Rolleyes
mijn zus heeft nog wel gewoon oude hotmail....

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:14

Mij is het gelukkig ook gelukt om weer terug te keren naar mn gewone hotmail, live mail ging echt zo langzaam bij mij..

Carretje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 15:46

superwoman schreef:
JML schreef:
Graag gedaan!

Bij mij is het gelukt hoor! THANKS!!!!!

Super bedankt ×D !!!!!! nu kan ik eindelijk weer fotos verzenden en ontvangen

chipie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:24

Ik kan sinds Live niet meer een tekst plakken in een bericht (of knippen) het staat niet meer in de werkbalk en mijn rechtermuisknop doet het ook niet? Iemand een idee, anders zet ik hem ook weer terug op de oude versie, hihi

laurien_u

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:10

Ik heb hem laatst ook weer veranderd in de oude hotmail, maar nu staat er bij mijn msn dat ik 1 nieuw bericht heb, maar op mijn hotmail staat nergens een nieuw bericht. Weet iemand hoe je je hotmail weer terug verandert? Lukt mij namelijk niet meer Vork

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:18

ik heb t nu ook tijdje, maar vind t nu nog niet zo fijn. dan staat er onder me msn 1 nieuw bericht, en dan in dat live ding staat er niks. en van die link niet gelijk aanklikken vin d ik ook irritant

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 15:01

Ach..... het is even puzzelen, maar het werkt echt beter hoor!
Er zijn idd een aantal dingen veranderd tbv je beveiliging, maar dat is juist goed ivm alle virussen en spam..

Heb een weekje geduld, en blijf proberen, wedden dat als je het snapt, een stuk makkelijker is??

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:52

Sohee, scheelt me dat potverkaatje veel klikwerk voortaan!!!
Beter dan die nieuwe MEUK! Achja, Bill Gates en Microsoft hè???

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 22:24

even stip,, heb het ook al gedaan al 3x voor anderen,, mooi om terug te switchen Haha!

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 13:30

Weten jullie misschien hoe je een heleboel foto's tegelijk kunt 'uploaden' naar een mail die je wil verzenden? Vroeger waren er bij toevoegen de opties: Bestand, Foto, Contactgegevens. Nu is het alleen nog Bestand. Dit is verschrikkelijk irritant als je zo'n 100 foto's moet versturen.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 15:33

Humz.. mijnhotmail doet sinds gister moeilijk.. Hij wil niet laden enzo.. en is zoooo sloom. maar ook de tekentjes (verwijderen en beantwoorden enz) komen niet te voorschijn. Andere sites doen t prima. Iemand een idee? (of ook last van?)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 16:15

Eleandra schreef:
Weten jullie misschien hoe je een heleboel foto's tegelijk kunt 'uploaden' naar een mail die je wil verzenden? Vroeger waren er bij toevoegen de opties: Bestand, Foto, Contactgegevens. Nu is het alleen nog Bestand. Dit is verschrikkelijk irritant als je zo'n 100 foto's moet versturen.

Open een nieuw bericht, toevoegen Foto's en laat Explorer de plugin installeren! Dan kan het namelijk wel (tot op zekere hoogte!)

silvia83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 16:18

@anne_87 ik heb er ook last van. ben net terug van vakantie en wil graag mn 45 mails chekken maar gaat niet lukken

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 16:18

JML schreef:
Graag gedaan!

ik krijg het dus ook echt niet voor elkaar he.... Zij zijn groot en ik is klein!
ik vind het dus echt 100X niks......

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 16:39

silvia83 schreef:
@anne_87 ik heb er ook last van. ben net terug van vakantie en wil graag mn 45 mails chekken maar gaat niet lukken

oke dan ligt het dus niet aan mijn computer..
Maakt het niet minder irritant, maargoed. Hopen dat ze t snel oplossen.. Vind het ook nogal rot zo Scheve mond

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 17:40

Anne_87 schreef:
Humz.. mijnhotmail doet sinds gister moeilijk.. Hij wil niet laden enzo.. en is zoooo sloom. maar ook de tekentjes (verwijderen en beantwoorden enz) komen niet te voorschijn. Andere sites doen t prima. Iemand een idee? (of ook last van?)

Ik kan dus ook al 2 / 3 dagen mijn mail niet lezen Boos!
Wil niet laden, deel tekentjes staan kruisjes, kan soms bericht openen met veel moeite en geduld, maar zeker niet beantwoorden.

Stoom uit je oren