Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Centraal topic "iPod en iTunes"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 20:49

Heb je de iPod ook echt via iTunes losgekoppelt dan? Anders blijft het inderdaad staan, de software is daar niet op ingesteld, dat je hem zomaar los hebt gekoppeld.
Je kunt de iPod herstellen via iTunes, dan koppel je gewoon de iPod weer aan, en dan wijst zich dat vanzelf. Echter, als de iPod op koppel niet los blijft staan terwijl hij niet meer aan de pc hangt, dan kun je hem gewoon resetten, of even aan en uit zetten, als dat nog wel wil. Hoe je moet resetten staat zoals gezegd, op de site van apple.

reentje91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 23:26

Bedankt het is gelukt. Mooi, want ik ben echt verslaafd aan mijn I-pod Bloos

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:48

Ik heb een probleem met I-tunes. Als ik het programma wil openen krijg ik een Just-in-Time Debugging error. No installed debugger has Just-In-Time debugging enabled. Heel fijn om te weten, maar hoe los ik dit dan op?
Heeft een van jullie hier verstand van?

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 20:09

Ik heb eventjes geen zin om het hele topic door te lezen vanwege hoofdpijn, dus ik weet niet of het al gevraagd is.

Maar zodra je muziek van plaats veranderd (andere map ofzo), dan is het dus van je ipod af. Dan krijg je zo'n uitroepteken.
Kun je de muziek niet 'vast' op je ipod zetten? want als ik dalijk bijv. 24GB aan muziek heb, dan kan ik het dus niet van de comp af halen, want anders is het van mijn ipod af?

[Edit; Ik hoop wel dat het kan, want stel dat de comp ooit helemaal vastloopt, om dan 8GB aan muziek kwijt te zijn lijkt me niet bepaald leuk Clown ]

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 20:29

Ja hoor, dat kan wel. Dan moet je de iPod op "handmatig beheren" zetten. Koppel de iPod aan, klik de iPod zelf aan, dan krijg je toch al die tabbladen? Dan bij samenvatting, daar kun je dat ergens aanvinken. Staat ook wel een screenshot van hier ergens in het topic.
zo heb ik het ook altijd gedaan, had een "oude" pc en die kon geen GB's aan muziek aan. Dus ik zette van alles op de pc, gooide het op de iPod en gooide het weer van de pc af. Gaat prima Ja
Succes!

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 20:33

Oke Dankje, dat ga ik zo even proberen! Lachen

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 15:19

Niemand weet dus hoe dat zit met die Just-in-time Debugging Error? Ik wil itunes weer kunnen gebruiken, erg lastig zo...

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 17:09

[/b]HELP[/b]!
Mijn ipod loopt op een een od andere vreemde manier vast... Sigaar
geen flauw idee hoe het komt maar hij blijft gewoon hangen, hij reageert nergens meer op.
Heb hem net al in de computer gedaan maar dan blijft hij ook gewoon 'hangen'....
iemand een oplossing?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 20:40

@casperrrHihi, had het topic doorgelezen en je was er achter gekomen.
Vaak is de oplossing gewoon resetten Lachen

Amina; ik heb gereageerd, heb je al een virusscan gedaan? Want het klinkt mij heel erg virusachtig in de oren. Even virusscann er tegenaan gooien, en eventueel iTunes helemaal verwijderen (dmv control panel etc) en opnieuw installeren.
Kan me voorstellen dat als iTunes het niet doet dat verschrikkelijk irritant is, hoop dat bovenstaande helpt!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 21:01

ik zie het net ja Bloos wat een muts ben ik toch.. Nagelbijten / Gniffelen

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:43

Mja virusscan heb ik gedaan, hij vindt niks.
itunes had ik ook al opnieuw geinstalleerd. Het heeft iets met visual studio te maken, en daarin zou ik het op moeten lossen volgens mij, maar daar snap ik natuurlijk helemaal niks van Knipoog

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 21:49

Is er ook iemand die weet hoe je foto's van je Ipod (nano) af moet halen?
Als het hier al staat zoek ik wel even!

edit ; ik kan het niet vinden in dit topic (alleen van de video)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 00:04

Mmm visual studio ken ik niet.. sorry!

mastergurl; heel simpel. Je hangt je iPod aan de computer, opent iTunes, gaat naar de iPod (klik op de iPod Knipoog ) en dan heb je toch al die tabbladen? Nou, dan selecteer je dus je mappen waar je foto's in hebt staan en die zet je over
(bij mij ziet dat er zo uit http://img262.imageshack.us/img262/4134 ... ng44iu.png) (iMac bureaublad Knipoog )

En dan kun je dus volgens mij door het af te vinken de foto's eraf halen. Op "pas toe" klikken, en de foto's staan eraf.
Let wel, dit is bij de iPod video, maar ik ben zo voorbarig om aan te nemen dat dit ook wel voor de nano geld Lachen

Overigens had ik grote schrik toen mijn iPod zichzelf ineens uitgooide, en ook niet meer aanwou. Bloos!
Maar gelukkig, ik was het vergeten toen ik thuis was, en toen ik net keek deed hij het weer. Halleluja Knipoog Nagelbijten / Gniffelen hij zal het wel te koud hebben gevonden (hele middag op stal gelegen)

OranVera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 13:05

OranVera schreef:
En wat is de goedkoopste ipod?

Helaas nog niemand antwoord opgegeven. Dus ik vraag het gewoon nog een keer Vork

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 13:05

Ik denk de shuffle. Lachen

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 14:30

Mijn ipod is nu een beetje dood.
Als ik m aanzet, en op nummers druk, en het liedje er voor komt, gaan alle liedjes heel snel voorbij.
Hij speelt ze niet af.
Ik heb gister er 44 nieuwe nummers opgezet, heeft dat er misshien wat mee te maken?

Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen?

@Berdien, heel erg bedankt! Ik zal t vanmiddag proberen als ie een beetje normaal doet...

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 17:45

mastergurl schreef:
Mijn ipod is nu een beetje dood.
Als ik m aanzet, en op nummers druk, en het liedje er voor komt, gaan alle liedjes heel snel voorbij.
Hij speelt ze niet af.
Ik heb gister er 44 nieuwe nummers opgezet, heeft dat er misshien wat mee te maken?

Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen?

@Berdien, heel erg bedankt! Ik zal t vanmiddag proberen als ie een beetje normaal doet...

Hij doet het weer Sigaar
gereset en hij doet alles weer Lachen .

Met die foto's wou het niet helemaal, ik had geen andere optie dan om een map te selecteren.
Dus ik heb een map geselecteerd van school, waar alleen maar word bestanden op staan.
(dus de foto's zijn dr af Koe )
Laatst bijgewerkt door Elmira op 23-01-07 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt

jessica_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 17:48

Ik word echt gek van dat Itunes.
Hij zet niet de muziek erop die IK wil.
En als ik mijn ipod aansluit gaat hij zelf allemaal dingen toevoegen enzo. Hoe kan ik dit uitzetten ofzo?

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 17:58

Dan moet je op de Ipod rechtsonderin in je Itunes drukken (dat plaatje)
Dan op het tabblad Muziek klikken
En dan op handmatig beheren.
Dan voegt hij al die dingen niet meer automatisch toe.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 18:00

jessica_: topic even doorlezen en je zult zien dat je vraag al tig keer is gesteld, en dat daar ook al tig keer antwoord op gegeven is Lachen

Op de goedkoopste iPod had ik al wel antwoord gegeven geloof ik, dat ligt eraan wat je wilt. iPod shuffle heb je voor 80 euro geloof ik, dan heb je 1GB en die shuffelt hij. Dan krijg je de nano's, met verschillende geheugenruimtes. Dan krijg je de video's vanaf 30 GB, die zijn vanaf.. 200/300 euro als ik me niet vergis.

Ff wat rondkijken bij jou in de buurt, vaak zijn er wel leuke aanbiedingen bij zaken zoals de Dixons of Mediamarkt Lachen

mastergurl: als je een map selecteert (aanvinkt) dan kun je hem toch ook weer deselecteren? Door er nog een keer op te klikken bedoel ik dan Knipoog

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 11:25

Hoe kan ik in itunes meerdere nummers tegelijk importeren ?
Nu moet ik steeds crtl+shift+o doen en dan kan ik er 1 tegelijk Nors opkijken

Op de andere computer pakt mijn itunes de ipod zowiezo niet Verward dus daar kan ik alleen mn batterij laden..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 17:36

Inderdaad ctrl-o, en dan als je bijvoorbeeld nummers in je mijn documenten map hebt staan, dan selecteer je die gewoon terwijl je ctrl inhoud. Op die manier kun je meerdere nummers tegelijk importeren.

Mmm ik weet niet meer hoe het zit met met de nieuwe iPods, of je daar ook een USB 2.0 poort voor moet hebben, anders kan het daar ook nog mee te maken hebben. Dat slaat op het feit dat de andere pc de iPod niet ziet. Op de site van apple staat daar trouwens ook nog wat over. www.apple.com/support/ipod

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 01:15

Ik weet niet of het al gevraagd is maar dit is iig mijn vraag. Tong uitsteken

als je bestanden via je Ipod op een andere pc zet, krijg je al die bestanden als 4 letterige bestanden zoals FGPQ ofzo te staan. Is er ook een manier waarop je wel de normale bestandnamen te zien krijgt? Vind dit namelijk vreselijk irritant!!

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 17:09

Hoii, misschien domme vraag en kweet niet of het al gevraagd is, maar hoe installeer je een ipod nano? Bloos
Ik heb 'm net binnengekregen, en er zit alleen maar een hele kleine beschrijving bij over wat de toetsen betekenen enzo Scheve mond
Als ik hem insteek, krijg ik alleen een beeld op de pc met 3 mappen; calendars, contacts en notes. en op dat schermpje vd ipod staat hele tijd: Do not disconnect.
Ik snap er echt niks van Bloos *voelt zich dom*.
Kheb al een beetje door het topic gekeken, maar kon het niet echt ergens vinden..
Ik hoop dat iemand me kan helpen Tong uitsteken.

Kikker2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 19:01

Heb je Itunes op je pc? Zonder werkt je Ipod namelijk niet Knipoog