Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLoki schreef:Hoi! Ik zit ook al in het Black Friday topic mee te lezen, maar wellicht hier ook handig.
Ik ben op zoek naar een robotstofzuiger, het liefste met dweilfunctie. In het andere topic is me al duidelijk gemaakt dat ik dit met een budget van 200,- niet ga vinden, dus wil voor een fijne robot mijn budget wel verhogen naar ongeveer 500/600,-.
Ik zie de Dreame hier vaak aangeraden, bijv. de L10/L20 of X40. Als ik een met dweilfunctie neem, wil ik wel dat ie gewoon goed dweilt en niet een doekje rondtrekt, dat kan ik zelf ook nog welGaat om een benedenverdieping (+- 45m2) met twee katten, deels laminaat (woonkamer) en deels PVC (keuken), 2 deurmatten en 1 vloerkleed. Ik vind het niet erg om dagelijks even de stofbak of waterreservoir te legen. Welke merken/soorten raden jullie aan voor een iets vriendelijker budget? En zijn jullie nog goede BF deals tegengekomen?
Oja, en nog een vraag: hoe gaan de robots om met onverwachte plasjes of kots? Ik heb een kat die nog wel eens z'n brokjes te snel naar binnen werkt en ze er dan net zo hard weer uit werkt, dat ligt dan midden in de woonkamerzou zo jammer zijn als dat je hele huis door gesmeerd wordt
BeFunny schreef:Wat een prijs joh.
Ik ben wel mega blij met mijn dreame nog steeds dus dank voor de tips hiernaar. En lager dan zou die onder de bank kunnen dus dat is zeker een toevoeging. Die ik heb kan wel onder veel banken denk maar mijn huidige bank is laag.