Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Als je dan voor 30 euro eten haalt, wat haal je dan?
(serieus echt benieuwd naar wat mensen eten in een week, en of ik dan zo apart eet)
PSvanLot schreef:Kaitlyn schreef:Oh nee wij hadden nog een restje over, en dat heeft mijn vriend de volgende dag op zijn werk opgegeten.
o wauw, met zijn twee 800 gram vlees? Daar kan ik me dan absoluut niets bij voorstellen haha.
Annash schreef:Ik moet mijn boodschappen/eten weer eens een keer goed nakijken. Ik weet wel wat ik ervoor heb begroot, maar of ik me eraan hou...
8nnemiek schreef:Needje schreef:Als je dan voor 30 euro eten haalt, wat haal je dan?
(serieus echt benieuwd naar wat mensen eten in een week, en of ik dan zo apart eet)
Wij eten veel pasta, veel rijst, en regelmatig aardappelen. Dat koop ik allemaal in grote verpakkingen of bij de boer in. En ik koop altijd vrij veel vleesvervangers als er echt goede aanbiedingen zijn, bv een euro per bakje, of ik vervang vlees door champignons of peulvruchten.
Een lekkere pasta ovenschotel of stamppot of ‘kip’ tandoori met paddestoelen ipv kip kost geen drol als je de kruiden zelf mengt en seizoensgroenten gebruikt.