Ik ben wel heel moe en dan kan ik mezelf slecht warm houden, dus ik lig alsnog onder 2 dekens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:sterregoud schreef:Tjemig fjordjes, woon je in het zuiden ofzo ? Wat warm. Bij ons is het nu 19 graden in huis, nog wel te doen, maar als je lang stil zit, wat aan de koude kant.
Jup ik woon in Limburg. Inmiddels is het al 24 graden
Dorus schreef:Ik heb alleen twee weken terug één dag tijdens het thuiswerken een uurtje of wat de electrische kachel op mijn werkkamer aan gehad. Dat is helaas de koudste kamer van het huis en het is daar niet warm te krijgen. Ik kijk dus al uit naar de winter
Dorus schreef:Helaas, het was al passen en meten om hier in 2020 een bureau in gepast te krijgen, dat gaat nergens anders passen. En dat bureau is een must.
fjordjes schreef:sterregoud schreef:Tjemig fjordjes, woon je in het zuiden ofzo ? Wat warm. Bij ons is het nu 19 graden in huis, nog wel te doen, maar als je lang stil zit, wat aan de koude kant.
Jup ik woon in Limburg. Inmiddels is het al 24 graden
sterregoud schreef:Het hangt er zo vanaf waar je woont, en of de zon nog in je huis komt om op te warmen.
Bij mij is het s avonds nu aan de kille kant, zakt onder de 19 graden. Op sommige avonden zet ik ‘ m dan eventjes aan.